Quote (MilkAndCookies @ Tue, 15 Jan 2008, 17:49)
Hoi Eduard!

Volgens mij heeft hij geen kanker, enkel geen leven ofzo.
was ik niet!:O is een m8 van school.
vind het wel jammer dat myrich zijn topic getrashed is.
had het btw ook leuk gevonden als hij hier zou posten ^^