d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Is Myrich Een Kankeahlijah? > Hij Breekt Zo Je Nekje Jooo Jooo
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Banned
Posts: 6
Joined: Jan 15 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 15 2008 09:43am
tja ik denk dat het best wel duidelijk is dat myrich een kankerlijer is met zijn lul verhaaltjes over dat hij een ouwe zak van 27 is die nog spelletjes speelt en op een internet forum mensen tussen de 16-19 gaat bedreigen.
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 15 2008 09:45am
Quote (WubenNM @ Tue, Jan 15 2008, 04:43pm)
tja ik denk dat het best wel duidelijk is dat myrich een kankerlijer is met zijn lul verhaaltjes over dat hij een ouwe zak van 27 is die nog spelletjes speelt en op een internet forum mensen tussen de 16-19 gaat bedreigen.


Ja
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 15 2008 09:45am
al is dat je eerste post, heb ik t vreemde gevoel dat ik je kan vertrouwen
mss komt dat omdat ik t helemaal met je eens ben tongue.gif
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 15 2008 09:49am
Hoi Eduard! heart.gif

Volgens mij heeft hij geen kanker, enkel geen leven ofzo.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 15 2008 09:55am
Quote (WubenNM @ Tue, Jan 15 2008, 03:43pm)
tja ik denk dat het best wel duidelijk is dat myrich een kankerlijer is met zijn lul verhaaltjes over dat hij een ouwe zak van 27 is die nog spelletjes speelt en op een internet forum mensen tussen de 16-19 gaat bedreigen.


he jammer, worden er weer nekken gebroken zonder dat ik erbij ben sad.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 15 2008 10:00am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 15 Jan 2008, 17:49)
Hoi Eduard! heart.gif

Volgens mij heeft hij geen kanker, enkel geen leven ofzo.


was ik niet!:O is een m8 van school.
vind het wel jammer dat myrich zijn topic getrashed is.
had het btw ook leuk gevonden als hij hier zou posten ^^
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 15 2008 10:03am
WTF

Ruben schopt het zover, dat die een fan heeft.
WAT DOE IK VERKEERD?!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 15 2008 10:08am
welke topic?
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 15 2008 10:15am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 15 Jan 2008, 18:08)
welke topic?

Hij wou jongens ontmoeten via hyves. Topic is trashed en naar de admin gestuurd.

Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jan 15 2008 10:20am
Ik ken die Myrich niet, mss omdat ik voornamelijk enkel het Dutch forum lees, kan iemand me linken naar wat van zijn topics?
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll