Heb gisteren gelezen, met een mooie illustratie natuurlijk, dat deze vrouw de 'perfecte' vrouw is.
Ze heeft blijkbaar de perfecte maten, ogen, mond en over het algemeen de perfecte verhoudingen.
Natùùrlijk is het innerlijke belangrijk voor me, maar het oog wil ook wat!

Als je verder dan de foto geraakt bent, zeg dan wat jij ervan denkt!
Is er iets zoals een perfecte vrouw, of is het meer iets zoals "it's all in the eye of the beholder" ?