d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Met Welke Auto Rijd Jij?
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 14 2008 08:03am


zwarte volkswagen sharan (foto is van internet ofc)
momenteel nog van men moeder...


met wat rijden jullie rond ?

~Tim
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 14 2008 08:05am
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 14 2008 08:58am
ik koop eerst een vw polo
http://www.digitalcarwallpapers.com/wallpapers/vw_polo_wallpaper_002_1024.jpg zon goedkope kut
en als ik dan een goedbetaalde baan heb neem ik een subaru impreza/ford mustang
hier nog de mustang
http://roaqui.unblog.fr/files/2006/08/Ford%20Mustang%20Gt%20r%20Concept%202005%20Auto%20Tuning%20Cars%20Carros%201280%20.jpg
en hier nog de impreza
http://www.autoxperience.tv/filecontent/images/20581.jpg
http://www.autoxperience.tv/filecontent/images/20583.jpg
dit zijn overigens alle 2 goed betaalbare sportwagens. het komt niet boven de 50 000 euro uit.

This post was edited by edujackass on Jan 14 2008 09:07am
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Jan 14 2008 09:02am
[img]http://auto.oskol.ru/html/text/g/411/Untitled-82.jpg[/img]

Mn Vaders Auto

[img]http://kia-picanto.sgpetch.co.uk/admin/content/vehicle_media/Kia/Picanto/1_0_Zapp_Limited_Edition_5dr_large.jpg[/img]

ma's auto

als ik wat ouder ben en een redelijk baantje heb,

deze:

[img]http://forum.avtoindex.com/foto/data/media/27/chevrolet_chevelle_ss_2.jpg[/img]

This post was edited by Godsterrorforce on Jan 14 2008 09:03am
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 14 2008 09:09am
jullie gaan later een hoop geld moeten verdienen... mustang waarde van een paar miljoen ? :s
chevrolet? tongue.gif lekker duur ^^

of zijn jullie allemaal miljonairs ? xD
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Jan 14 2008 09:11am
Quote (Falkerakatim @ Mon, 14 Jan 2008, 16:09)
jullie gaan later een hoop geld moeten verdienen... mustang waarde van een paar miljoen ? :s
chevrolet? tongue.gif lekker duur ^^

of zijn jullie allemaal miljonairs ? xD


je heb verschillende mustangs, en mischien bedoelt ie wel een shelby gt500 ^^

chevelle SS malibu, is al 38 jaar oud nu, echt een mooie wagen, zuipt mischien een beetje veel, maar ben hard aan het leren op school.

ben bezig nu met ICT Niveau 2, bijna 3.. hierna HBO, daarna hoge school van amsterdam 'management' smile.gif
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 14 2008 09:12am
hij bedoelt deze mustang:



edit: je maakt me niet wijs dat deze auto voor minder als een paar miljoen te koop staat?

This post was edited by Falkerakatim on Jan 14 2008 09:13am
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 14 2008 09:17am
Quote (Godsterrorforce @ Mon, Jan 14 2008, 03:02pm)


Mn Vaders Auto



ma's auto

als ik wat ouder ben en een redelijk baantje heb,

deze:



we rijden een opel zafira
auto's boeien me niet zoveel moet gewoon een moderne wagen zijn en er een beetje strak uitzien
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Jan 14 2008 09:20am
Ik rijd lekker nonchalant op mijn batavus monaco.

Mart
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 14 2008 09:20am
die mustang van edu, is die van i am legend.
best wel vet idd, maar egt geen paar miljoen waard
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll