d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Geluidsinstallatie's, Boxen, Etc > Wat Gebruiken Jullie?
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Jan 13 2008 03:03pm
Hier is een plaatje van mijn boxen:

De Logitech Z-2300

[img]http://img169.imageshack.us/img169/6079/logz2300fj0.jpg[/img]

ben er zeer tevreden over.

wat gebruiken jullie?

plaatje werkt niet ofzo.

This post was edited by Godsterrorforce on Jan 13 2008 03:04pm
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 13 2008 03:05pm
Quote (Godsterrorforce @ Sun, Jan 13 2008, 09:03pm)
Hier is een plaatje van mijn boxen:

De Logitech Z-2300



ben er zeer tevreden over.

wat gebruiken jullie?


gebruik wel muziek bxen maar gewoon standaard
maar niet zoals jij
zijn wel vet
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 13 2008 03:36pm
Logitech X-530. Ooit eens voordelig aangeschaft, werkt prima. smile.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 13 2008 03:38pm
Ik gebruik dit:




Werkt prima.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 13 2008 03:47pm
wat is dat nou voor goedkoop nep merk uNoTopia
ik heb deze
http://www.bgslevi.cz/image/x140_3qt_left_mr.jpg
logitech x-140 waren maar 30 euro.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Jan 13 2008 03:56pm
@ Stefan

Ja, ik gebruik mijn boxen ook gewoon voor muziek eigenlijk, vind het wel super relax, goeie klanken enzo, af en toe ook voor een dvdtje..

het is alleen balen dat het hier gehorig is, en ik hem niet helemaal kan open zetten, ik woon in een flatje tongue.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 13 2008 05:30pm
lol ik heb boxen van aldi computer van twee computers voor mijn huidige comp:P
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 13 2008 05:37pm
http://www.circuitcity.com/IMAGE/product/detail/cl/EC.CL.3300.JPG

die heb ik 2 keer

en mijn stereo heb ik er ook op aangesloten voor de bas
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 13 2008 05:39pm
Mijnes staat gewoon aangsloten op me Home Cinema set van Philips

deze heb ik http://www.hetbesteproduct.nl/nl/Philips/HTS9800_test_en_review.html

Omdat op mezelf woon kan je het makelijk op alles aan sluiten ,ik denk als je thuis woont je ouders het niet goed vinden als ze overal jouw muziek of spel horen wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll