d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Ben Ik Toch Stout..
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 12 2008 02:11pm
proficiat
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 12 2008 02:12pm
bedankt, ook namens akiraprise
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 12 2008 02:24pm
Quote (Goonzu @ Sat, 12 Jan 2008, 22:12)
bedankt, ook namens akiraprise


Moet je vooral allebei je accounts blijven gebruiken.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 12 2008 02:25pm
7 maanden dan ben je er weer vanaf
of 11, ik weet niet hoe lang t bij mij duurde
maar dat was nog wel in de tijd dat mods nog aardig waren en er nog leven was op dit forum
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 12 2008 02:27pm
Quote (Akiraprise @ Sat, Jan 12 2008, 08:08pm)


donate dan even je fg
effe serieus
dit is echt zielig
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 12 2008 02:30pm
Quote (triple_han @ Sat, Jan 12 2008, 08:24pm)
Moet je vooral allebei je accounts blijven gebruiken.


Dat ga ik vanaf nu dus niet meer doen
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 12 2008 02:35pm
Quote (Akiraprise @ Sat, Jan 12 2008, 08:30pm)
Dat ga ik vanaf nu dus niet meer doen


btw
ik heb wel= een topic gemaakt
om te kijken of die goonzo acc een multie was
mods hebben helaas niet gekeken
ik kan de link zoeken ^^
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 12 2008 02:37pm
Mja ik heb de mods al een pm gestuurd.. ze zouden me antwoord geven maar ze hadden het nu extreem druk met acc's die gehacked waren oid
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 12 2008 02:39pm
Quote (Akiraprise @ Sat, Jan 12 2008, 08:37pm)
Mja ik heb de mods al een pm gestuurd.. ze zouden me antwoord geven maar ze hadden het nu extreem druk met acc's die gehacked waren oid


ja klopt
maximus nogwat van russian domion
heeft kewbie
top 5 lddr slasher gehackt en zijn lddr slasher chars gedelete
waarden 300k
dat heeft ie dus bij meer gedaan
nu zijn ze het aan het uitzoeken
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll