d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Gzn : Heb Effe Wat Gemaakt Want Verveelde Me > Gzn : Vote Gewoon Wat ,wat Boeidt Het
12Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 10 2008 06:31pm
Ik weet neit of die gast nog steeds een guild wou beginnen maarjah was wel benieuwd welke lompen namen jullie zouden kiezen ik doe gewoon nulled smile.gif

Lolz dancinglock.gif

ging fout ,boeiend dan ga maar pitten latrzzzz

This post was edited by tenshinhan on Jan 10 2008 06:32pm
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 10 2008 06:41pm
Ik ga voor de Grote Zulu Neger
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 10 2008 11:49pm
Quote (Skulvar @ Fri, 11 Jan 2008, 01:41)
Ik ga voor de Grote Zulu Neger


Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jan 11 2008 09:02am
GeZondNaaien/euken
GekkeZaligeNederlanders
GodZeN
GruwlijkZekerNiet
GroteZwem(band)vliezeN
GeldZaaieN
GeniaalZorgNetwerk
GeileZwoeleNeukpartij
GroteZoeloeNeger

ff om te kijken hoe het staat
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 11 2008 09:22am
Wat goed gevonden!
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 11 2008 10:06am
Quote (�?NNI @ Fri, 11 Jan 2008, 17:22)
Wat goed gevonden!


Lekker aan het spelen met taal die jongens.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 11 2008 10:33am
Ja, is het misschien in boekvorm verkrijgbaar?
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jan 11 2008 10:43am
Quote (�?NNI @ Fri, 11 Jan 2008, 18:33)
Ja, is het misschien in boekvorm verkrijgbaar?


Strictly Confidential
Member
Posts: 648
Joined: May 22 2007
Gold: 0.50
Jan 13 2008 05:44am
die ene
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 13 2008 07:37am
GeldZaaieN.. Als je die zelfs ook maar een klein beetje grappig vond is het triest met je gesteld.
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll