d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Heb Een Diablo Clone Gevonden! > Opvolger Diablo 2?
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 10 2008 11:37am
Ik zat ff nieuwe games te zoeken op internet kom ik Mythos tegen..

Jammer dat ik te laat ben voor de closed beta.. iemand een key kunnen bemachtigen?
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 10 2008 11:42am
kep invite voor je, moetje ff je email pmen
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 10 2008 11:46am
Quote (robuust @ Thu, Jan 10 2008, 05:42pm)
kep invite voor je, moetje ff je email pmen


pmed wink.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 10 2008 11:46am
Quote (robuust @ Thu, 10 Jan 2008, 18:42)
kep invite voor je, moetje ff je email pmen


je kan hem ook de link pmen

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 10 2008 11:46am
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 10 2008 11:46am
random pmt random.

naja, ik vond mythos zuigen en hellgate zuigt atm ook. ze moeten nog geupdated worden
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 10 2008 11:49am
Quote (edujackass @ Thu, 10 Jan 2008, 17:46)
random pmt random.

naja, ik vond mythos zuigen en hellgate zuigt atm ook. ze moeten nog geupdated worden


je bent gewoon jaloers tongue.gif

Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Jan 2008, 17:46)
je kan hem ook de link pmen


het is een invite en ik moest een email invullen
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 10 2008 11:50am
Quote (robuust @ Thu, 10 Jan 2008, 18:49)
het is een invite en ik moest een email invullen


ik heb die invite ook gehad van eduard en het was gewoon een link..
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 10 2008 11:59am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Jan 2008, 17:50)
ik heb die invite ook gehad van eduard en het was gewoon een link..


Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 10 2008 11:59am
je vult gewoon je eigen email in en dan ontvang je de mail met een link erin en die kan je pmen......
en wat een keeeewle screenshot dat je ingelogt ben ouwe!! wel slim dat je je nick gesencureerd hebt anders komen alle mensen erachter dat je stiekeme screenshot uit een beta laat zien oei oei
ik had trouwes 2 invites. en ik heb nog een account waar er nu iets van 5 invites zijn. als je het goed aanpakt verkoop je ze voor 200fg per stuk. als je nog fg gebruikt te minste.

This post was edited by edujackass on Jan 10 2008 12:01pm
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 10 2008 12:00pm
Quote (edujackass @ Thu, 10 Jan 2008, 17:59)
je vult gewoon je eigen email in en dan ontvang je de mail met een link erin en die kan je pmen......


daar ben ik te lui voor wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll