d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Rubuust En Akiraprise Zijn Kanker Randoms > Jeweettog?
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Banned
Posts: 5
Joined: Jan 10 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 10 2008 09:22am
ik vind dat deze mongooltjes op moeten sietemieteren.
of een nekschot
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 10 2008 09:24am
Quote (robuustENakiraprise @ Thu, 10 Jan 2008, 15:22)
ik vind dat deze mongooltjes op moeten sietemieteren.
of een nekschot


Ik vind dat we het gezellig moeten houden, maar ben altijd blij met een fanclub!

Quote (robuustENakiraprise @ Thu, 10 Jan 2008, 15:27)
robuust, krijg serieus de beenmergteering.
ik rijd je fucking hond dood.


heb geen hond en beenmergtering bestaat niet

This post was edited by robuust on Jan 10 2008 09:37am
Banned
Posts: 5
Joined: Jan 10 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 10 2008 09:25am
oja.

KANKER
Banned
Posts: 5
Joined: Jan 10 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 10 2008 09:27am
robuust, krijg serieus de beenmergteering.
ik rijd je fucking hond dood.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 10 2008 09:27am
xepo?? edu?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 10 2008 09:35am
Sodom > all.
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 10 2008 09:42am
Quote (CpTJenJen @ Thu, Jan 10 2008, 04:27pm)
xepo?? edu?


of het is Edu of het is iemand die hem wilt imiteren sad.gif
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Jan 10 2008 09:46am
Edu >>>>>>> Hem. sad.gif

heart.gif Edu

Mart
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 10 2008 09:53am
verassend hoe tog iedereen ja stemt bij deze poll
en nog dezelfde ook whazaaa
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 10 2008 09:54am
Quote (Tha_Axid @ Thu, 10 Jan 2008, 15:53)
verassend hoe tog iedereen ja stemt bij deze poll
en nog dezelfde ook whazaaa


allemaal multis sad.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll