Quote (robuustENakiraprise @ Thu, 10 Jan 2008, 15:22)
ik vind dat deze mongooltjes op moeten sietemieteren.
of een nekschot
Ik vind dat we het gezellig moeten houden, maar ben altijd blij met een fanclub!
Quote (robuustENakiraprise @ Thu, 10 Jan 2008, 15:27)
robuust, krijg serieus de beenmergteering.
ik rijd je fucking hond dood.
heb geen hond en beenmergtering bestaat niet
This post was edited by robuust on Jan 10 2008 09:37am