Quote (Tha_Axid @ Wed, 9 Jan 2008, 15:23)
tog maar niet
technische natuurkunde 1e jaar
schijnt ook een van de zwaarste te zijn en tis ook kut
nee geen technische natuurkunde, vriend van me doet dit en sindsdien ruikt hij alleen nog maar aan zn eigen scheten en alle andere studies zijn cursussen volgens hem:)
ik dacht aan lucht en ruimtevaart techniek, beetje vliegtuigjes vouwen!
This post was edited by robuust on Jan 9 2008 09:57am