d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Studie > Wat Studeren/waar Werken Jullie
1237Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 07:42am
en wat vinden jullie er tot nu toe van?

Ik deed werktuigbouwkunde en was wel ok maar toch niet helemaal wat ik zocht:/
Member
Posts: 2,231
Joined: Jul 7 2007
Gold: 3,121.00
Jan 9 2008 09:19am
ik ben eerstejaars econometrie student. VInd het een erg leuke studie tot nu toe. Je moet wel van wiskunde houden en ook het kleine stuk economie erbij leuk vinden. Als je ontzettend lui bent moet je dit niet gaan doen. Je moet er zo af en toe wel wat tijd in steken;)

This post was edited by CaGeMaN on Jan 9 2008 09:19am
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 9 2008 09:23am
tog maar niet
technische natuurkunde 1e jaar
schijnt ook een van de zwaarste te zijn en tis ook kut

This post was edited by Tha_Axid on Jan 9 2008 09:25am
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 9 2008 09:23am
Quote (CaGeMaN @ Wed, 9 Jan 2008, 17:19)
ik ben eerstejaars econometrie student. VInd het een erg leuke studie tot nu toe. Je moet wel van wiskunde houden en ook het kleine stuk economie erbij leuk vinden. Als je ontzettend lui bent moet je dit niet gaan doen. Je moet er zo af en toe wel wat tijd in steken;)


1 van de zwaarste studies van Nederland toch? Waar studeer je, UvT?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jan 9 2008 09:26am
havo biggrin.gif
Member
Posts: 2,231
Joined: Jul 7 2007
Gold: 3,121.00
Jan 9 2008 09:27am
Quote (triple_han @ Wed, Jan 9 2008, 04:23pm)
1 van de zwaarste studies van Nederland toch? Waar studeer je, UvT?


VU in amsterdam

tilburg is een beetje tever weg voor mij;)

This post was edited by CaGeMaN on Jan 9 2008 09:29am
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 09:56am
Quote (Tha_Axid @ Wed, 9 Jan 2008, 15:23)
tog maar niet
technische natuurkunde 1e jaar
schijnt ook een van de zwaarste te zijn en tis ook kut


nee geen technische natuurkunde, vriend van me doet dit en sindsdien ruikt hij alleen nog maar aan zn eigen scheten en alle andere studies zijn cursussen volgens hem:)

ik dacht aan lucht en ruimtevaart techniek, beetje vliegtuigjes vouwen!

This post was edited by robuust on Jan 9 2008 09:57am
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Jan 9 2008 10:12am
ik doe nu t 1e jaar international business in tilburg. Moet zeggen, heb t er goed naar mn zin smile.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 9 2008 10:37am
Quote (Rogier @ Wed, 9 Jan 2008, 18:12)
ik doe nu t 1e jaar international business in tilburg. Moet zeggen, heb t er goed naar mn zin smile.gif


Heh, dat heb ik in mijn eerste jaar ook gedaan. Toen 2 jaar International Economics and Finance en nu MSC Economics and Finace of Ageing op de UvT.

Die laatste is zwaar technisch en ik baal ervan dat ik zo weinig econometrie heb gehad. Die shit is ingewikkeld.
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 10:47am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 9 Jan 2008, 16:37)
Heh, dat heb ik in mijn eerste jaar ook gedaan. Toen 2 jaar International Economics and Finance en nu MSC Economics and Finace of Ageing op de UvT.

Die laatste is zwaar technisch en ik baal ervan dat ik zo weinig econometrie heb gehad. Die shit is ingewikkeld.


die grap van die mummie ook:)
Go Back To Nederlands Topic List
1237Next
Add Reply New Topic New Poll