d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vocabulaire > Kk Nn Owned Cry
1236Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 07:28am
Ik kan me niet zo heel veel van pre 1.09 herinneren, maar was het vroeger ook al zo dat de gemiddelde d2 speler alleen maar kk, nn, cry, owned, random, brb en your mom kende?

Komt het om dat Diablo nu ook eindelijk in polen en andere oost europese landen in de winkel licht? Of spelen er steeds meer mensen van <12 jaar diablo? Waar ligt het aan?tongue.gif
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 9 2008 07:50am
Quote (robuust @ Wed, 9 Jan 2008, 14:28)
Ik kan me niet zo heel veel van pre 1.09 herinneren, maar was het vroeger ook al zo dat de gemiddelde d2 speler alleen maar kk, nn, cry, owned, random, brb en your mom kende?

Komt het om dat Diablo nu ook eindelijk in polen en andere oost europese landen in de winkel licht? Of spelen er steeds meer mensen van <12 jaar diablo? Waar ligt het aan?tongue.gif


Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 07:57am
Quote (WemyNM @ Wed, 9 Jan 2008, 13:50)


erg metaforisch, maar ik snap hem
Member
Posts: 2,335
Joined: Jun 10 2007
Gold: 0.00
Jan 9 2008 08:48am
het ligt aan het dalen van normen en waarden van spelers die tegenwoordig steeds vaker 24/7 achter een beeldschermpje zitten en gaan inbeelden dat dit hun leven is bangin.gif
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 08:53am
Quote (KingHyrule @ Wed, 9 Jan 2008, 14:48)
het ligt aan het dalen van normen en waarden van spelers die tegenwoordig steeds vaker 24/7 achter een beeldschermpje zitten en gaan inbeelden dat dit hun leven is bangin.gif


juist een reden om ingame normaal te praten en niet die onzin;)
Member
Posts: 2,231
Joined: Jul 7 2007
Gold: 3,121.00
Jan 9 2008 09:03am
je zou dit ook van de andere kant kunnen bekijken. Sommige mensen zien dit teveel als een spel en gaan zich daardoor juist zo belachelijk gedragen. Er zijn geen wetten of andere dingen waaraan je je moet houden. Sommige mensen kunnen daar blijkbaar niet mee omgaan...
Member
Posts: 2,335
Joined: Jun 10 2007
Gold: 0.00
Jan 9 2008 09:33am
zowel CaGeMaN en robuust hebben een aardig puntje hier:)
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 9 2008 10:15am
Quote (robuust @ Wed, 9 Jan 2008, 14:28)
Ik kan me niet zo heel veel van pre 1.09 herinneren, maar was het vroeger ook al zo dat de gemiddelde d2 speler alleen maar kk, nn, cry, owned, random, brb en your mom kende?

Komt het om dat Diablo nu ook eindelijk in polen en andere oost europese landen in de winkel licht? Of spelen er steeds meer mensen van <12 jaar diablo? Waar ligt het aan?tongue.gif


*ligt :S

En ja, die nerd taal is af en toe echt irritant.

This post was edited by uNoTopia on Jan 9 2008 10:15am
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 10:49am
Quote (uNoTopia @ Wed, 9 Jan 2008, 16:15)
*ligt  :S

En ja, die nerd taal is af en toe echt irritant.


ja dat sloeg op de foto van WemyNM
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jan 9 2008 10:56am
rofl / lmao / lol / wtf / pp / t4t / stfu / t.t / ftw / imo / pk / lawl

heb ik nu geen life? smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Closed New Topic New Poll