Quote (robuust @ Wed, 9 Jan 2008, 14:28)
Ik kan me niet zo heel veel van pre 1.09 herinneren, maar was het vroeger ook al zo dat de gemiddelde d2 speler alleen maar kk, nn, cry, owned, random, brb en your mom kende?
Komt het om dat Diablo nu ook eindelijk in polen en andere oost europese landen in de winkel
licht? Of spelen er steeds meer mensen van <12 jaar diablo? Waar ligt het aan?

*ligt :S
En ja, die nerd taal is af en toe echt irritant.
This post was edited by uNoTopia on Jan 9 2008 10:15am