Quote (WemyNM @ Mon, Jan 7 2008, 09:18pm)
Kut met peren.
Boeiende topic weer.
Man ik hou van die uitdrukking ^^
On topic: ik eet veel dingen graag en ik kan echt genieten van lekker eten, maar als ik 1 ding moet kiezen is het toch wel spaghetti: simpel maar heel lekker. Ik kook ook zelf af en toe op mijn kot maar dat beperkt zich tot heel simpele dingen wegens tijdsgebrek/gebrek aan materiaal/ hekel aan afwassen.