d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Jullie Favorieten Eten > Yo
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 7 2008 03:01pm
ja
wat is jullie favorieten eten
en koken jullie ook zelf?





Member
Posts: 695
Joined: Feb 8 2006
Gold: 2.91
Jan 7 2008 03:09pm
macdonalds en nee kook het niet zelf hehe smile.gif
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 7 2008 03:10pm
Japans en nee ik kook het niet zelf wink.gif
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Jan 7 2008 03:13pm
Kroketten met ribbetjes en veenbessen is men favorite maaltijd.

Khou ook enorm van chinees maar dat beperkt zich maar tot enkele malen in een jaar.

Mijn kookvaardigheden beperkt zich tot pasta en degelijke biggrin.gif

This post was edited by Sefran on Jan 7 2008 03:13pm
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jan 7 2008 03:14pm
Heb niet echt favoriet eten...

Ik kook wel bijna elke dag voor mezelf en mn vriendin.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 7 2008 03:18pm
Kut met peren.



Boeiende topic weer.
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jan 7 2008 03:26pm
Quote (WemyNM @ Mon, Jan 7 2008, 09:18pm)
Kut met peren.



Boeiende topic weer.


Man ik hou van die uitdrukking ^^

On topic: ik eet veel dingen graag en ik kan echt genieten van lekker eten, maar als ik 1 ding moet kiezen is het toch wel spaghetti: simpel maar heel lekker. Ik kook ook zelf af en toe op mijn kot maar dat beperkt zich tot heel simpele dingen wegens tijdsgebrek/gebrek aan materiaal/ hekel aan afwassen.
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Jan 7 2008 03:42pm
bami met kerrie poeder, sambal, vlees+ham, doe er saté saus erover met een sate en smullen :] en ja ik maak het zelf
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 7 2008 04:06pm
ik vind vanalles lekker, ik kom met koken meestal niet verder dan een ei bakken of pizza in over schuiven... mn ma of pa kookt nog altijd
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 7 2008 04:41pm
hmm

ik dankt dat ik toch voor andijviestamp ga met vega shoarma xD
Go Back To Nederlands Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll