d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Speciaal Voor Mensen Met Minder Dan 3 Hersencellen
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,860
Joined: Dec 27 2005
Gold: 974.51
Jan 7 2008 11:46am
Hoe komt dat zo ^^
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 7 2008 11:50am
En hoe verwacht je dat ze dat weten? met minder dan 3 hersencellen. Idioot.

This post was edited by Xepo on Jan 7 2008 11:51am
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Jan 7 2008 01:42pm
valt me toch van jou tegen koen, dat ook jij het dutch niveau omlaag helpt....

en daarnaast, WANNEER KOM JE WEER OP D2?!?!?!?!?!?!?!??!?!! mis u :S


edit: woehoe 1600e post XD

This post was edited by PYF_Secret on Jan 7 2008 01:43pm
Member
Posts: 114
Joined: Aug 5 2007
Gold: 0.00
Jan 7 2008 01:55pm
Quote (Koen_Tjuh @ Mon, Jan 7 2008, 05:46pm)
Hoe komt dat zo ^^


Denk zelf eens na. Of kan je dat niet met 3 hersencellen.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 7 2008 04:40pm
Quote (Xepo @ Mon, 7 Jan 2008, 18:50)
En hoe verwacht je dat ze dat weten? met minder dan 3 hersencellen. Idioot.


xD
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll