d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gratis Rush.
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 7 2008 10:04am
Ik ben helderziend, ik PM je.
Member
Posts: 11,898
Joined: Feb 9 2006
Gold: 886.50
Jan 7 2008 10:27am
pm me?
Member
Posts: 3,895
Joined: Aug 5 2006
Gold: 46.01
Trader: Trusted
Jan 7 2008 10:52am
Denk je eens een keer een post achter te laten voordat iets gesloten wordt en dan krijg je dit. Het is ook NOOIT goed.

Ja, als je iemand kent die speelt dan PM je ze, topics over rushes worden hier niet toegelaten, daar komt bij dat er een forum is waar mensen hulp kunnen vragen:
http://forums.d2jsp.org/index.php?showforum=142
Hier worden uiteraard ook geen topics toegelaten waar iemand services aanbiedt, maar daar kun je naar hartelust mensen helpen.

Bedankt voor je compleet nutteloze en sarcastische bijdrage, het is makkelijk om over van alles te klagen, maar iets doen om het beter te maken zie ik jou niet doen.
Er werd gevraagd om een reden bij topics te zetten als ze gesloten zouden worden.
Als dit de trend wordt (bij elke reden om een topic te sluiten een nieuwe topic over maken) dan kunnen topics net zo goed zonder een post met reden gesloten worden.
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll