Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jan 7 2008, 09:12am)
en jij gelooft dat ^
maare
nederlands
dutch
als je in een topic zit klikt het wel handiger want de naam is langer xD (om terug naar main te gaan dan he)
twijfel jij aan de oprechtheid van daemos-ragen ?
hij zou nooit durven liegen !
en weinig verschil met dat klikken, het is slechts een gewoonte