d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Poll Over De Nieuwe Naam Van Het Forum
1234Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 06:20pm
Serieuze poll vraagt om serieus antwoord.

Wat vind jij nou eigenlijk van de verandering van de naam? Waarom zou iemand zoiets doen? Welke bedoeling had die persoon? Hoe heeft diegene dat gedaan? Wie zijn de verantwoordelijke? Wanneer heeft deze verandering plaats gevonden? Waar is de oude naam gebleven?

Al deze vragen worden binnekort behandeld. Meer weten? Bel <hulplijn word binnekort beschikbaar gesteld>
Hou deze topic in de gaten en kom erachter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Edit: 1111 posts.

This post was edited by Daemos-ragen on Jan 6 2008 06:20pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 7 2008 12:04am
300 euro is niet echt "veel geld" mja wat jij wilt.

mij maakt het dus niets uit ^
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 7 2008 01:06am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 7 Jan 2008, 07:04)
300 euro is niet echt "veel geld" mja wat jij wilt.

mij maakt het dus niets uit ^


$298,95 en het is een hoop weggegooid geld.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 7 2008 01:08am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 7 Jan 2008, 06:04)
300 euro is niet echt "veel geld"  mja wat jij wilt.

mij maakt het dus niets uit ^


+ 50 = xbox360.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 7 2008 02:05am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 7 Jan 2008, 08:08)
+ 50 = xbox360.


ik haat consoles

@ daemon

$298,95 en het is een hoop weggegooid geld.

wat heeft dat in godsnaam met de forum naam te maken?
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 7 2008 02:06am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jan 7 2008, 09:05am)
ik haat consoles

@ daemon

$298,95 en het is een hoop weggegooid geld.

wat heeft dat in godsnaam met de forum naam te maken?


dat was de kostprijs van z'n signature met de naam 'dutch forums' in !
hij zal hierdoor ook wel nog heel wat morele schade geleden hebben sad.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 7 2008 02:12am
Quote (mrs.piggy @ Mon, 7 Jan 2008, 09:06)
dat was de kostprijs van z'n signature met de naam 'dutch forums' in !
hij zal hierdoor ook wel nog heel wat morele schade geleden hebben sad.gif


en jij gelooft dat ^

maare

nederlands

dutch

als je in een topic zit klikt het wel handiger want de naam is langer xD (om terug naar main te gaan dan he)
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 7 2008 02:15am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jan 7 2008, 09:12am)
en jij gelooft dat ^

maare

nederlands

dutch

als je in een topic zit klikt het wel handiger want de naam is langer xD (om terug naar main te gaan dan he)


twijfel jij aan de oprechtheid van daemos-ragen ? ohmy.gif
hij zou nooit durven liegen !

en weinig verschil met dat klikken, het is slechts een gewoonte smile.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 7 2008 02:17am
Quote (mrs.piggy @ Mon, 7 Jan 2008, 09:15)
twijfel jij aan de oprechtheid van daemos-ragen ? ohmy.gif
hij zou nooit durven liegen !

en weinig verschil met dat klikken, het is slechts een gewoonte smile.gif


Gold: Locked
Trader: Scammer

? kan dat niet echt positief noemen !
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 7 2008 02:19am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jan 7 2008, 09:17am)
Gold: Locked
Trader: Scammer

? kan dat niet echt positief noemen !


slechts vooroordelen, mss is dat allemaal gebeurd door vergissingen en is hij onterecht schuldig verklaard sad.gif

(oja, er bestaat ook zoiets als ironie)
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Closed New Topic New Poll