d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Gratis Rush Service Topic > Uit Liefdadigheid.
1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 10:05am
Gratis - CLASSIC - Rushes worden vanaf vandaag door mij gegeven.





Ben je non-ladder, ambitieus en een leuke gesprekspartner voor tijdens het rushen? Dan ben jij geschikt voor deze unieke classic rush!
Ben je ladder, ambitieus en een leuke gesprekspartner voor tijdens het rushen? Dan ben jij OOK geschikt voor deze unieke classic rush!
Er zijn geen tegenprestaties of prijzen aan verbonden, wil je mij toch belonen voor mijn harde werk, dan is dat natuurlijk prima.


Regels:
- Er word mij niks verplicht. Word er vervelend tegen mij gedaan dan kan ik de rush stop zetten.
- Mijn pm box is beperkt, post gewoon HIER.
- Ik rush alleen wanneer ik kan. Dat betekend dus dat als ik niet beschikbaar ben voor rushen, er niet gejankt moet worden
.


Post hier je interesse.
Groeten, Daemos a.k.a. ???
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 6 2008 10:07am
Hah, een maat van mij speelt ook classic non lddr, en vroeg of ik ook op non wou komen. (Ik speel zelf classic lddr)
Mja, kan dus wel een rush gebruiken ja, alvast bedankt.
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Jan 6 2008 10:08am
Weer een topic in dutch forum die gaat geclosed worden sleep.gif.

Je mag geen services offeren ook niet graties.
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 10:10am
Quote (Sefran @ Sun, 6 Jan 2008, 17:08)
Weer een topic in dutch forum die gaat geclosed worden sleep.gif.

Je mag geen services offeren ook niet graties.


Maar ik bedoel het zo goed sad.gif
Ik kan niet eens scammen!


Quote (Skulvar @ Sun, 6 Jan 2008, 17:07)
Hah, een maat van mij speelt ook classic non lddr, en vroeg of ik ook op non wou komen. (Ik speel zelf classic lddr)
Mja, kan dus wel een rush gebruiken ja, alvast bedankt.


Komt voor mekaar!
Member
Posts: 15,784
Joined: Dec 11 2004
Gold: Locked
Jan 6 2008 10:31am
Ik zou indien mogelijk wel een ladder rush kunnen gebruiken smile.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 6 2008 10:31am
Ik wil een lvl 49 trapassa maken. Rush je me?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 6 2008 10:35am
M'n pc doet vandaag een beetje raar en ik disconnect nogal vaak, dus misschien een ander keertje.
Toch bedankt! smile.gif
Edit;
Oh, en ik heb realmdown. XD

This post was edited by Skulvar on Jan 6 2008 10:36am
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 10:41am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 6 Jan 2008, 17:31)
Ik wil een lvl 49 trapassa maken. Rush je me?


Nee, sorry wat dat betreft ben ik zeer racistisch: GEEN ASSAS EN DRUIDS!!!! ><
Ik wacht eerst even af of ik MAG rushen voordat ik werkelijk ga rushen, ik hou me keurig aan de regels.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 6 2008 10:42am
dit vind ik wel relax van je smile.gif
ik zal je wel is pmen als ik er een nodig heb smile.gif


btw
welke clasic chars heb je?
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 10:46am
Quote (stefan_FFH @ Sun, 6 Jan 2008, 17:42)
dit vind ik wel relax van je smile.gif
ik zal je wel is pmen als ik er een nodig heb smile.gif


btw
welke clasic chars heb je?


Non lad - Blizz sorc en pvm baba,
Lad - Hammerdin, blizz sorc, baba en nog wat pvp troep
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Closed New Topic New Poll