d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Is De Dutch Forum?
1239Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 5 2008 12:20pm
Het is Nederlands geworden, why!, WHY!
Member
Posts: 432
Joined: Aug 22 2007
Gold: 0.00
Jan 5 2008 12:37pm
lol, boeit toch niets?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 5 2008 12:42pm
Uitroepteken moet vraagteken zijn. Overigens zou ik geen komma's gebruiken in die zin(nen).
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 5 2008 12:51pm
LATEN WE WEER GAANRELLUHHH
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Jan 5 2008 01:13pm
Quote (Tha_Axid @ Sat, 5 Jan 2008, 19:51)
LATEN WE WEER GAANRELLUHHH


komaan mense, lees is de eerste sticky!!
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 5 2008 01:15pm
Ik wil een Vlaams forum. Of beter nog: Antwerps. Dan kan ik verschillende accounts aanmaken en met mezelf discussiëren. Oh ja. Geil.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 5 2008 01:23pm
eerst lope zeure dat er hier te veel gespammed wordt en vervolgens ons een beloning geve..

appart..
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jan 5 2008 01:29pm
Quote (JurK. @ Sat, 5 Jan 2008, 21:23)
apart..


Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 5 2008 01:38pm
Quote (�?NNI @ Sat, 5 Jan 2008, 20:15)
Ik wil een Vlaams forum. Of beter nog: Antwerps. Dan kan ik verschillende accounts aanmaken en met mezelf discussiëren. Oh ja. Geil.


oeh dan kommik happy newyear posts make !
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 5 2008 02:22pm
AAAAAAAAH KANKER!

Quote (mod-termi @ Sat, Jan 5 2008, 08:13pm)
komaan mense, lees is de eerste sticky!!


Alsof we die nog niet kennen. ¬_¬

This post was edited by Skulvar on Jan 5 2008 02:24pm
Go Back To Nederlands Topic List
1239Next
Closed New Topic New Poll