Er lopen twee ijsberen over straat, zegt de een tegen de ander:
"Je bent een ijsbeer."
Quote (Software @ Sat, Jan 5 2008, 01:14am)
Maakt een nederlander een domme grap
lacht er niemand
Ik moest er wel om lachen, eerlijk gezegd!
This post was edited by Skulvar on Jan 4 2008 06:15pm