d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Humor?
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 4 2008 05:27pm
Loopt een Belg over straat...








































































...valt 'ie er van af.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Jan 4 2008 05:41pm
Typisch NM humor.
Member
Posts: 15,784
Joined: Dec 11 2004
Gold: Locked
Jan 4 2008 06:05pm
Staat een Belg op de bus te wachten...








































































...valt 'ie er van af.

This post was edited by NL-JOERI on Jan 4 2008 06:05pm
Member
Posts: 6,029
Joined: Dec 2 2006
Gold: 3.00
Jan 4 2008 06:14pm
Maakt een nederlander een domme grap






















































lacht er niemand
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 4 2008 06:14pm
Er lopen twee ijsberen over straat, zegt de een tegen de ander:





























































































































"Je bent een ijsbeer."


Quote (Software @ Sat, Jan 5 2008, 01:14am)
Maakt een nederlander een domme grap






















































lacht er niemand


Ik moest er wel om lachen, eerlijk gezegd!

This post was edited by Skulvar on Jan 4 2008 06:15pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 5 2008 12:35am
HEAHEHAHEHAHAHEHAE

Meesterlijk.
Member
Posts: 114
Joined: Aug 5 2007
Gold: 0.00
Jan 5 2008 05:11am
Liever met 180 door rood,




























dan Erica Terpstra op je schoot.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 5 2008 05:16am
Quote (Hadag @ Sat, 5 Jan 2008, 12:11)
Liever met 180 door rood,




























dan Erica Terpstra op je schoot.


dies echt saai..


































































































































echt.
Member
Posts: 27,269
Joined: Jul 7 2007
Gold: 982.98
Jan 5 2008 05:26am
not fun
Member
Posts: 114
Joined: Aug 5 2007
Gold: 0.00
Jan 5 2008 05:43am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jan 5 2008, 11:16am)
dies echt saai..


































































































































echt.


Dat is deze hele topic.
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll