d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Humor?
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,598
Joined: May 24 2006
Gold: 0.53
Jan 4 2008 03:57pm
Hoe noem je een dominee in een rolstoel?
































































een geestelijke gehandicapte biggrin.gif
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 4 2008 04:05pm
Het meest humoristische hieraan vind ik dat je 10 fg verneukt hebt.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 4 2008 04:11pm
Quote (JWT @ Fri, Jan 4 2008, 11:05pm)
Het meest humoristische hieraan vind ik dat je 10 fg verneukt hebt.


Gneheh.
Beter als Goonzu's hoto raadsel. smile.gif
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 4 2008 04:23pm
Quote (JWT @ Fri, Jan 4 2008, 11:05pm)
Het meest humoristische hieraan vind ik dat je 10 fg verneukt hebt.


nouja, zijn naam spreekt voor zichzelf, ben niet goed (in mijn hoofd)...
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 4 2008 04:35pm
Die was best grappig =)
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll