Welke games speel je of ga je spelen in de nabije toekomst?
Games die ik nu speel:Hellgate London, WoW.
Games die ik hoogst waarschijnelijk ga spelen wanneer die released zijn:Age of Conan (www.ageofconan.com)
Features zijn behoorlijk sterk, en zou misschien het mmorpg genre weer nieuw leven kunnen inblazen.
Non-Released games die ik volg:Age of Conan (mmorpg)
Huxley (mmofps)
Warhammer online (mmorpg)
Deze 3 zouden ergens gereleased worden in Q2 2008 (normaal gezien toch, niets dan delays met mmorpg releases these days

)
En mythos (diablo clone) die kan ook misschien fun zijn, voor een free game. Nog geen release date bekend.
Sefran.
This post was edited by Sefran on Jan 3 2008 02:19pm