d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Is Dit Het Nieuwe Regelement? > Not To Offend Or Anything!
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 3 2008 08:04am
Okeeeeey, dus we hebben staan janken, schreeuwen, brullen en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dingen om het voor elkaar te krijgen dat moderators die topics closeden uitleg gaven. Nou zie ik een reactie van Lajo in mijn geclosede topic en denk 'eindelijk!'. Maar neeu, kijk wat meneer post:

Quote
closed


Uitleg?:c

Ohhhh, en dit is niet om weer een drama te ontketenen!
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 3 2008 08:08am
vind zowiezo dat hij hier niet mag closen
hij begrijpt niet wat wij zeggen
dus zowieo alleen dutch mods moeten closen hierzo
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 3 2008 08:15am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, Jan 3 2008, 03:04pm)
Okeeeeey, dus we hebben staan janken, schreeuwen, brullen en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dingen om het voor elkaar te krijgen dat moderators die topics closeden uitleg gaven. Nou zie  ik een reactie van Lajo in mijn geclosede topic en denk 'eindelijk!'. Maar neeu, kijk wat meneer post:



Uitleg?:c

Ohhhh, en dit is niet om weer een drama te ontketenen!


Jij hebt iets in caps gepost, dus die buitenlander denkt dat er geflamed wordt.
Ik heb al hatemail gestuurd hoor.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 3 2008 08:18am
ik zeg: laten we bij alle mods gaan belletje lellen.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 3 2008 08:24am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 3 Jan 2008, 15:04)
Okeeeeey, dus we hebben staan janken, schreeuwen, brullen en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dingen om het voor elkaar te krijgen dat moderators die topics closeden uitleg gaven. Nou zie  ik een reactie van Lajo in mijn geclosede topic en denk 'eindelijk!'. Maar neeu, kijk wat meneer post:



Uitleg?:c

Ohhhh, en dit is niet om weer een drama te ontketenen!


De moderators willen geen drie woorden uitleg posten, want: het is vanzelfsprekend waarom een topic gesloten wordt, en anders moet je maar 'n PM sturen. Moet je wel 5 dagen geduld hebben, want moderators krijgen nogal wat PM's. Die PM's beantwoorden blijkt geen probleem.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 3 2008 08:45am
Quote (Lajo via pm)
I closed it on Feargod's request, please contact him with this question

thanks


Aha!
@Feargod WAAROM!?

This post was edited by Skulvar on Jan 3 2008 08:45am
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 3 2008 08:51am
Quote (Skulvar @ Thu, Jan 3 2008, 02:45pm)
Aha!
@Feargod WAAROM!?


wrom zou feargod zoiets vragen als hij het zelf kan^^
i lol'd
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 3 2008 08:57am
Quote (Feargod)
Ik heb geen idee wie hem geclosed heeft of waarom.

Over de (vreselijk foute) poll van Eduard.

Maar beschaafde topics als 't jouwe worden wél geclosed? Waarom? 'Off-topic'? 'Spam'? Moeten we met z'n allen enkel en alleen over het topic blijven praten? Liefst op vriendelijke toon, met hier en daar een complimentje aan een mede-forumgebruiker? Daar lijkt het wel op. Allemaal toffe jongens.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 3 2008 08:58am
Quote (�?NNI @ Thu, 3 Jan 2008, 14:57)
Over de (vreselijk foute) poll van Eduard.

Maar beschaafde topics als 't jouwe worden wél geclosed? Waarom? 'Off-topic'? 'Spam'? Moeten we met z'n allen enkel en alleen over het topic blijven praten? Liefst op vriendelijke toon, met hier en daar een complimentje aan een mede-forumgebruiker? Daar lijkt het wel op. Allemaal toffe jongens.


Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 3 2008 09:00am
Quote (stefan_FFH @ Thu, Jan 3 2008, 03:51pm)
wrom zou feargod zoiets vragen als hij het zelf kan^^
i lol'd


Ik weet niet, hij laat soms ook andere mensen voor hem warnen. =/

Quote (�?NNI @ Thu, Jan 3 2008, 03:57pm)
Over de (vreselijk foute) poll van Eduard.

Maar beschaafde topics als 't jouwe worden wél geclosed? Waarom? 'Off-topic'? 'Spam'? Moeten we met z'n allen enkel en alleen over het topic blijven praten? Liefst op vriendelijke toon, met hier en daar een complimentje aan een mede-forumgebruiker? Daar lijkt het wel op. Allemaal toffe jongens.


Tja, dat snap ik ook niet. Laat een gesprek gewoon z'n gangetje gaan, en zodra het niet uit de hand loopt is het toch goed? (zoal's in Tom's xbox360 topic.)
En als het uit de hand loopt hoef je het ook niet meteen te closen trouwens.
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll