Quote (stefan_FFH @ Thu, Jan 3 2008, 03:51pm)
wrom zou feargod zoiets vragen als hij het zelf kan^^
i lol'd
Ik weet niet, hij laat soms ook andere mensen voor hem warnen. =/
Quote (�?NNI @ Thu, Jan 3 2008, 03:57pm)
Over de (vreselijk foute) poll van Eduard.
Maar beschaafde topics als 't jouwe worden wél geclosed? Waarom? 'Off-topic'? 'Spam'? Moeten we met z'n allen enkel en alleen over het topic blijven praten? Liefst op vriendelijke toon, met hier en daar een complimentje aan een mede-forumgebruiker? Daar lijkt het wel op. Allemaal toffe jongens.
Tja, dat snap ik ook niet. Laat een gesprek gewoon z'n gangetje gaan, en zodra het niet uit de hand loopt is het toch goed? (zoal's in Tom's xbox360 topic.)
En als het uit de hand loopt hoef je het ook niet meteen te closen trouwens.