d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Xbox 360 Arcade. > Wattafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak!
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 2 2008 06:33am
Dus check, ik heb dus laatst mijn handen op mijn iksboksdriezestig gelegd. Jo, ik kijk in mijn net gekregen Bart Smit foldertje en zie tot mijn verbazing dat er een xbox360 is in een moederneukende arcade uitvoering. Met als bijschrift: "dezelfde xbox 360, maar dan met de mogelijkheid om uit te breiden." Ik verslikte mij bijna in de door-mijn-moeder-gemaakte muffin. Focking 80 euro goedkoper, dan de doekoe die ik er voor neer heb gelegd, en dan krijg je hier ook nog een game naar keuze bij (voor de nieuwelingen in de xbox360-branche zal deze keuze dus bestaan uit een topgame als AC / Bioshock / Halo 3. Wat ik bij mijn apparaat kreeg was Viva PiƱata en Forza 2, waarop beiden nu al een 10cm dikke laag stof opligt, omdat ik ze zo vaak speel.
Kan iemand me uitleggen wat die arcade xbox inhoud?:$
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 2 2008 06:42am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, 2 Jan 2008, 13:33)
Kan iemand me uitleggen wat die arcade xbox inhoud?:$


Dezelfde xbox 360, maar dan met de mogelijkheid om uit te breiden.

Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 2 2008 07:00am
heb je t bonnetje nog?
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 2 2008 07:10am
Koop er eentje 2e hands gek. Ik kocht een 360 met 2 wireless controllers, media center afstandsbediening en 3 spellen voor ruim 100 euro minder.

Quote (xbox arcade)
Dit pakket bevat:1 draadloze controller, 256MB memory-unit, Xbox LIVE Silver lidmaatschap en 5 Arcade games: UNO, Pac-Man Championship Edition, Feeding Frenzy, Luxor 2 en Boom Boom Rocket.


Een 'normaal' xbox pakket bevat een 20gb harde schijf i.p.v. een geheugenkaart en heeft een Composiet kabel i.p.v. alleen een SCART kabel. Ik geloof ook dat er een koptelefoon bij het normale pakket zit.

Dus ja, je kunt je arcade pakket zeker... uitbreiden haha

This post was edited by Xepo on Jan 2 2008 07:20am
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 2 2008 07:23am
Quote (Xepo @ Wed, 2 Jan 2008, 13:10)
Koop er eentje 2e hands gek. Ik kocht een 360 met 2 wireless controllers, media center afstandsbediening en 3 spellen voor ruim 100 euro minder.



Een 'normaal' xbox pakket bevat een 20gb harde schijf i.p.v. een geheugenkaart en heeft een Composiet kabel i.p.v. alleen een SCART kabel. Ik geloof ook dat er een koptelefoon bij het normale pakket zit.

Dus ja, je kunt je arcade pakket zeker... uitbreiden haha


Gelukkig. Want kanker nog aan toe zeg. Die lui liepen wel vaker te naaien. Kocht ik mijn playstation een eeuw geleden, was hij diezelfde week nog in de rommeltjesbak te vinden voor ruim 50 euro goedkoper. Dat is veel voor een jongentje van 12!
GAAN ZE ME NIET NOG EEN KEER FLIKKEN!
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 2 2008 07:29am
Tja, dat dingen goedkoper worden houd je toch.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 2 2008 07:34am
Quote (Xepo @ Wed, 2 Jan 2008, 13:29)
Tja, dat dingen goedkoper worden houd je toch.


Ja, maar als daar een engeltje van 12 voor je staat met zijn playstation in de hand (en bonnetje, voor Tom) en hem dan keihard rejecten.. BEDOEL, VAN DIE 50 BALLEN KON IK DAN WEL WEER EEN GRUWELIJKE GAME ERBIJ HALEN, JO!
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 2 2008 07:36am
Blijf jezelf Tom, ga nou niet ragen om je games(console).
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 2 2008 07:39am
Ik koop nooit iets.
Ik moet op mijn 18e het huis uit.
Daar spaar ik dan ook voor.
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll