d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Marokkanen, Antilianen, Turken, Afganen, Irakezen > In Nederland Zwart Werkend Met Uitkering
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 1 2008 01:02pm
Vroeger dacht ik altijd dat mensen alleen maar zomaar een hekel aan hun hadden en dat het egt alleen maar vooroordelen waren maar nu ik zelf ondervonden heb hoedat hun ''soort'' egt is zou ik ze het lieftst allemaal een nekschot toewensen. Als er weer een hitlerfiguur zou komen en nu met al de Arabiers in nederland doet wat de egte hitler vroeger met de joden deed zou ik dat best prettig vinden, het zou een hoop veiliger worden in nederland.

serieuze poll deze keer. hoewel de nekschot optie meschien tog overbodig is biggrin.gif

noteer trouwes wel dat het niet gaat over spanjaarden en italianen en dat soort mensen want met mensen uit dit soort landen heb ik geen enkele problemen gehad en ik ken ook niemand anders die problemen hebben met dit soort mensen. het gaat hier om puur die arabiesche zooi
dit is trouwes geen flame poll ofzo want ik vraag hier gewoon naar de mening over dit soort mensen aan andere mensen hier in dutch foram en geef zelf ook ff mijn mening over die mensen. vind dit geen warn waaard.

This post was edited by edujackass on Jan 1 2008 01:17pm
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 1 2008 01:05pm
Reported.

Lompe boer.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 1 2008 01:13pm
Sommige zijn wel aardig andere niet

Net als met alle andere rassen.

Maar voor het aantal dat net zo is als het stereotype(en dat zijn er geloof ik ook nog best veel), NEKSCHOT.
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Jan 1 2008 01:16pm
de nederlandse markanen is tuig
belgische marokanen zijn heel anders veel vriendelijker
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 1 2008 01:19pm
Dit gaat nergens over.

Quote
Invalid post specified, or post already reported.


Jammer.

This post was edited by uNoTopia on Jan 1 2008 01:20pm
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 1 2008 01:21pm
Quote (uNoTopia @ Tue, Jan 1 2008, 08:19pm)
Dit gaat nergens over.



Jammer.


Eh, je had ook gewoon voor "vriendelijke mensen" kunnen voten ofzo.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 1 2008 01:23pm
Quote (Skulvar @ Tue, 1 Jan 2008, 20:21)
Eh, je had ook gewoon voor "vriendelijke mensen" kunnen voten ofzo.


Had gekund, maar ik zou voor optie 2 of heel misschien 3 kiezen.
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll