Quote (edujackass @ Tue, 1 Jan 2008, 04:51)
wat een kanker nieuwjaar deze keer.
ben fucking aangevallen door een kudde teringmarokkanen.
hier komt nog een poll over. poging tot diefstal+geweldpleging gewoon.
volgende keer heb ik zelf een mes bij en steek ik die lijers gewoon fucking dood. was zelfverdediging kan ik altijd zeggen kut mensen dat het zijn.
en beetje met een club van 10 tegen mij en me broertje en nog wat jongere mensen omdat rest naar binnen was om te eten. en dan aan tas trekken en schoppen en slaan met zen alle die teringlijers. ik steek ze allemaal fucking dood volgende keer. egt waar.
Tja ,wat mot daar over zegen.
Quote (Baklap @ Tue, 1 Jan 2008, 04:11)
Gelukkig nieuwjaar mensen, beetje overleefd? Ik zit thuis omdat ik nogal grieperig ben dus had op de valreep nog wat vuurwerk te pakken kunnen krijgen.
Mart
Das minder gast ik was afgelopen oud/nieuwjaar ziek