d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gelukkig Nieuwjaar
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Dec 31 2007 08:11pm
Gelukkig nieuwjaar mensen, beetje overleefd? Ik zit thuis omdat ik nogal grieperig ben dus had op de valreep nog wat vuurwerk te pakken kunnen krijgen.

Mart
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 31 2007 08:51pm
wat een kanker nieuwjaar deze keer.
ben fucking aangevallen door een kudde teringmarokkanen.

hier komt nog een poll over. poging tot diefstal+geweldpleging gewoon.
volgende keer heb ik zelf een mes bij en steek ik die lijers gewoon fucking dood. was zelfverdediging kan ik altijd zeggen kut mensen dat het zijn.
en beetje met een club van 10 tegen mij en me broertje en nog wat jongere mensen omdat rest naar binnen was om te eten. en dan aan tas trekken en schoppen en slaan met zen alle die teringlijers. ik steek ze allemaal fucking dood volgende keer. egt waar.

This post was edited by edujackass on Dec 31 2007 08:52pm
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Dec 31 2007 10:03pm
Quote (edujackass @ Tue, 1 Jan 2008, 04:51)
wat een kanker nieuwjaar deze keer.
ben fucking aangevallen door een kudde teringmarokkanen.

hier komt nog een poll over. poging tot diefstal+geweldpleging gewoon.
volgende keer heb ik zelf een mes bij en steek ik die lijers gewoon fucking dood. was zelfverdediging kan ik altijd zeggen kut mensen dat het zijn.
en beetje met een club van 10 tegen mij en me broertje en nog wat jongere mensen omdat rest naar binnen was om te eten. en dan aan tas trekken en schoppen en slaan met zen alle die teringlijers. ik steek ze allemaal fucking dood volgende keer. egt waar.


Tja ,wat mot daar over zegen.

Quote (Baklap @ Tue, 1 Jan 2008, 04:11)
Gelukkig nieuwjaar mensen, beetje overleefd? Ik zit thuis omdat ik nogal grieperig ben dus had op de valreep nog wat vuurwerk te pakken kunnen krijgen.

Mart


Das minder gast ik was afgelopen oud/nieuwjaar ziek
Member
Posts: 114
Joined: Aug 5 2007
Gold: 0.00
Jan 1 2008 05:04am
Quote (edujackass @ Tue, Jan 1 2008, 02:51am)
wat een kanker nieuwjaar deze keer.
ben fucking aangevallen door een kudde teringmarokkanen.

hier komt nog een poll over. poging tot diefstal+geweldpleging gewoon.
volgende keer heb ik zelf een mes bij en steek ik die lijers gewoon fucking dood. was zelfverdediging kan ik altijd zeggen kut mensen dat het zijn.
en beetje met een club van 10 tegen mij en me broertje en nog wat jongere mensen omdat rest naar binnen was om te eten. en dan aan tas trekken en schoppen en slaan met zen alle die teringlijers. ik steek ze allemaal fucking dood volgende keer. egt waar.


Jouw Nederlands zit op een niveau van een gemiddelde Marokkaan.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jan 1 2008 06:28am
Quote (edujackass @ Tue, 1 Jan 2008, 04:51)
wat een kanker nieuwjaar deze keer.
ben fucking aangevallen door een kudde teringmarokkanen.

hier komt nog een poll over. poging tot diefstal+geweldpleging gewoon.
volgende keer heb ik zelf een mes bij en steek ik die lijers gewoon fucking dood. was zelfverdediging kan ik altijd zeggen kut mensen dat het zijn.
en beetje met een club van 10 tegen mij en me broertje en nog wat jongere mensen omdat rest naar binnen was om te eten. en dan aan tas trekken en schoppen en slaan met zen alle die teringlijers. ik steek ze allemaal fucking dood volgende keer. egt waar.


wedde dat ze dan met meer komen? sad.gif
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Jan 1 2008 06:38am
Ook een gelukkig 2008. bier.gif

Persoonlijk was het 1 van de saaiste nieuwjaren dat ik ooit meegemaakt heb, mja better luck next time.

This post was edited by Sefran on Jan 1 2008 06:38am
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 1 2008 07:09am
Quote (Hadag @ Tue, Jan 1 2008, 11:04am)
Jouw Nederlands zit op een niveau van een gemiddelde Marokkaan.


maar daar gaat het nu toch niet om?

Het gaat er om dat hij zo in elkaar wordt geslagen voor niets
en dat wij dat hier in Nederland zulken marrokanen niet aanpakken is een schande
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jan 1 2008 07:22am
Quote (edujackass @ Tue, 1 Jan 2008, 04:51)
wat een kanker nieuwjaar deze keer.
ben fucking aangevallen door een kudde teringmarokkanen.

hier komt nog een poll over. poging tot diefstal+geweldpleging gewoon.
volgende keer heb ik zelf een mes bij en steek ik die lijers gewoon fucking dood. was zelfverdediging kan ik altijd zeggen kut mensen dat het zijn.
en beetje met een club van 10 tegen mij en me broertje en nog wat jongere mensen omdat rest naar binnen was om te eten. en dan aan tas trekken en schoppen en slaan met zen alle die teringlijers. ik steek ze allemaal fucking dood volgende keer. egt waar.


kun je wel vergeten... als je op straat een mes trekt is het nooit zelfverdediging....

Beste wensen voor iedereen op Dutch Forum
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jan 1 2008 07:26am
Quote (Sefran @ Tue, Jan 1 2008, 12:38pm)
Ook een gelukkig 2008. bier.gif

Persoonlijk was het 1 van de saaiste nieuwjaren dat ik ooit meegemaakt heb, mja better luck next time.


eig helemaal hetzelfde smile.gif
gelukkig nieuwjaar @ iedereen

This post was edited by cranium-sf on Jan 1 2008 07:26am
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 1 2008 07:52am
Quote (Spykerr @ Tue, Jan 1 2008, 02:22pm)
kun je wel vergeten... als je op straat een mes trekt is het nooit zelfverdediging....

Beste wensen voor iedereen op Dutch Forum


Maar dan heb je wel zo'n kankermongool doodgestoken, das weer een pluspunt.
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll