Quote (Spykerr @ Sun, 30 Dec 2007, 12:20)
voted Nee...
denk dat er te weinig behoefte aan is om de moeite waard te zijn. zoveel mensen op Dutch zijn er niet die nog d2 spelen
hier ben ik het meeeens. en wat dan nog.. tis veel makkelijker in grote trade fora, meer mensen