d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Licht Het Aan Mij? > Of Niet?
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Dec 30 2007 05:15am
iedereen krijgt een marktplaats ding en wij niet...
wij moeten er ook een krijgen of niet?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 30 2007 05:18am
Light it up me.
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Dec 30 2007 05:20am
voted Nee...

denk dat er te weinig behoefte aan is om de moeite waard te zijn. zoveel mensen op Dutch zijn er niet die nog d2 spelen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 30 2007 05:27am
Quote (Spykerr @ Sun, 30 Dec 2007, 12:20)
voted Nee...

denk dat er te weinig behoefte aan is om de moeite waard te zijn. zoveel mensen op Dutch zijn er niet die nog d2 spelen


hier ben ik het meeeens. en wat dan nog.. tis veel makkelijker in grote trade fora, meer mensen
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Dec 30 2007 06:53am
Quote (Zompy @ Sun, Dec 30 2007, 12:15pm)
iedereen krijgt een marktplaats ding en wij niet...
wij moeten er ook een krijgen of niet?


ligt *

en we hoeven geen marktplaats... vrij nutteloos, zou amper gebruikt worden.
je kan beter de gewone trading forums gebruiken, http://forums.d2jsp.org/index.php?showforum=51
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Dec 30 2007 06:54am
Rofl @ Topictitel
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Dec 30 2007 09:23am
je krijgt wel +1 xDDD
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 30 2007 10:20am
Quote (Goonzu @ Sun, 30 Dec 2007, 12:54)
Rofl @ Topictitel


Voel je je soms ook zo random?
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 30 2007 06:34pm
vind het ook nodal dom idee , op grote forum gaat alles veel beter
iedereen kan toch wel wat engels tongue.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Dec 31 2007 02:02am
Quote (cranium-sf @ Mon, 31 Dec 2007, 02:34)
vind het ook nodal dom idee , op grote forum gaat alles veel beter
iedereen kan toch wel wat engels tongue.gif


ja, maar iedereen heeft het en wij niet biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll