Quote (AngerfisT @ Fri, Dec 28 2007, 07:26pm)
ik wens alvast iedereen een knallent 2008
en dan wil ik wel eens weten wat jullie allemaal gaan doen met oud en nieuw..
denk dat de meeste misschien rond gaan zwerven met vuurwerk of lekker zuipe in de kroeg..
of lekker stampen op een of andere hardcore feestje..

afijn..
ik hoort ut allemaal dan wel weer..
rolators.
Metalfeesten are the best!!!