Jow kerels, ik ben momenteel een beetje verveeld op diablo .. dus ik dacht misschien ladder te gaan spelen (Euscl).
zijn er op ladder goeie nederlandse/vlaamse clans momenteel?
indien niet .. dacht ik erraan om een clan te beginnen, PVM gericht.
weet iemand een goeie naam voor een clan?
of zou ik de GRH-clan verder zetten op ladder?
of zou ik een NL/BE clan joinen?
anderen die geinteresseerd zijn om ladder te gaan spelen ?
post hier