Mag Classic rock ook? :$. Zo ja, luister eens naar Led Zeppelin, Deep Purple, Black Sabbath, The Who, Van Halen. Da's dan vooral Hardrock.
Eventueel als je van rustige muziek houdt Dire Straits, Pink Floyd, The Doors. Geweldige relaxmuziek. Zelfde verhaal met Saybia, Coldplay, Radiohead. Ook Thirteen Senses, The Shins, Zero7 hebben behoorlijk wat leuke nummers om op de achtergrond op te zetten. Ook mag in dit lijstje Death Cab For Cutie niet ontbreken. Mooie teksten, en lekker rustig.
Een wat recentere band die ik zelf erg goed vind zijn Ghosts, hebben maar 1 album; The World is Outside maar dat vind ik een geweldig album. Past denk ik ook iets meer in dat lijstje wat jij in je eerste post zette. Je zou ook The Cure eens kunnen proberen te luisteren, maar dat neigt alweer iets meer naar het alternatieve toe. Nouja, dan de Red Hot Chili Peppers, maar aangezien je die niet in je openingspost noemde zul je dat wel niks vinden. Oasis vind ik zelf een ontzettend goeie band, ook nummers naast het algemeen bekende 'Wonderwall' zijn goed.
Laatst ben ik naar een optreden (Akoestisch) van Fiction Plane geweest. Vond ik zelf erg goede muziek. De zanger / bassist is de zoon van Sting, uit The Police. Hieronder een filmpje van ze. (Zelfgemaakt met m'n mobiel)
Dat somt het wel ongeveer op, al zal ik nog talloze bands vergeten zijn. Nouja, als je er iets leuks tussen ziet of meer informatie wil, geef maar een gil =).
This post was edited by mUMmY- on Dec 25 2007 08:15am