d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nog Een Topic > Muziek, Alweer.
1237Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 25 2007 05:35am
Eigenlijk moet Peter hiervoor ook weer op d2jsp kunnen, maar zo'n feest is het nu ook weer niet.

Dus, er zijn al topics over Hardcore, Hiphop en alle andere bagger, maar toch één genre is vergeten:

Rock(/poprock). Dus géén Metal hier, géén andere troep waar mensen met lange haren, witte huid, zwarte nagels/ogen/haren/tanden weeut ik veel wat. Al dat tuig hoort hier niet thuis. Ook de negers met hun broek tussen hun knieholtes wil ik hier niet zien/horen.
Mijn favoriete bands zijn:
- Goo Goo Dolls
- Snow Patrol
- Jet
- Stereophonics
- The Killers
- Arctic Monkeys, desondanks ze in hun muziek eentonig zijn.
- Plain White T's (behalve 'Hey there Delilah', da's kankerbagger)

Nouja, dat is zo'n beetje hetgeen waar ik naar luister. Dag in dag uit. Nu jullie! :-)
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Dec 25 2007 05:38am
Laatste tijd luister ik vaak naar daft punk (nieuwe live album alive is best wel goed)
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 25 2007 05:39am
Quote (Sefran @ Tue, 25 Dec 2007, 11:38)
Laatste tijd luister ik vaak naar daft punk (nieuwe live album alive is best wel goed)


Oohja, die hebben toch ook het nummer Robot Rock gemaakt? Vond het niet zoveel aan, 100 keer dezelfde melodie herhalen :c.
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Dec 25 2007 05:43am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 25 Dec 2007, 12:39)
Oohja, die hebben toch ook het nummer Robot Rock gemaakt? Vond het niet zoveel aan, 100 keer dezelfde melodie herhalen :c.


De live cd is zowat al hun oude muziek (hebben amper nieuwe muziek afaik), maar toen ik die ging halen in free record shop was die al uitverkocht.
Het blijft toch goed scoren bij de meesten.

En kheb die gasten is live bezig gezien (op pukkelpop) en was het beste dat ik ooit gezien heb.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 25 2007 05:44am
Quote (Sefran @ Tue, 25 Dec 2007, 11:43)
De live cd is zowat al hun oude muziek (hebben amper nieuwe muziek afaik), maar toen ik die ging halen in free record shop was die al uitverkocht.
Het blijft toch goed scoren bij de meesten.

En kheb die gasten is live bezig gezien (op pukkelpop) en was het beste dat ik ooit gezien heb.


Ja, mja, ik baseer mijn argument op basis van één nummer, hehe.
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Dec 25 2007 05:49am
Van de killers ook wel best goed, wat is hun laaste album trouwens?

Kheb nog sam's town (wat ik zallig vond) hebben ze al een nieuw album uit?

Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 25 2007 05:51am
Quote (Sefran @ Tue, 25 Dec 2007, 11:49)
Van de killers ook wel best goed, wat is hun laaste album trouwens?

Kheb nog sam's town (wat ik zallig vond) hebben ze al een nieuw album uit?


Weet niet. Ik heb wel hun laatste single, eeh, Read my mind.
Vind ik toch wel weer een goed nummer smile.gif Kan nu ff geen link zoeken op youtube. Kutlaptop loopt dan vast ^__^!
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Dec 25 2007 08:12am
Mag Classic rock ook? :$. Zo ja, luister eens naar Led Zeppelin, Deep Purple, Black Sabbath, The Who, Van Halen. Da's dan vooral Hardrock.

Eventueel als je van rustige muziek houdt Dire Straits, Pink Floyd, The Doors. Geweldige relaxmuziek. Zelfde verhaal met Saybia, Coldplay, Radiohead. Ook Thirteen Senses, The Shins, Zero7 hebben behoorlijk wat leuke nummers om op de achtergrond op te zetten. Ook mag in dit lijstje Death Cab For Cutie niet ontbreken. Mooie teksten, en lekker rustig.

Een wat recentere band die ik zelf erg goed vind zijn Ghosts, hebben maar 1 album; The World is Outside maar dat vind ik een geweldig album. Past denk ik ook iets meer in dat lijstje wat jij in je eerste post zette. Je zou ook The Cure eens kunnen proberen te luisteren, maar dat neigt alweer iets meer naar het alternatieve toe. Nouja, dan de Red Hot Chili Peppers, maar aangezien je die niet in je openingspost noemde zul je dat wel niks vinden. Oasis vind ik zelf een ontzettend goeie band, ook nummers naast het algemeen bekende 'Wonderwall' zijn goed.

Laatst ben ik naar een optreden (Akoestisch) van Fiction Plane geweest. Vond ik zelf erg goede muziek. De zanger / bassist is de zoon van Sting, uit The Police. Hieronder een filmpje van ze. (Zelfgemaakt met m'n mobiel)


Dat somt het wel ongeveer op, al zal ik nog talloze bands vergeten zijn. Nouja, als je er iets leuks tussen ziet of meer informatie wil, geef maar een gil =).

This post was edited by mUMmY- on Dec 25 2007 08:15am
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 25 2007 08:21am
Timo?:$

The Ghosts, ahja. Ik zag die clip op de Brand New MTV zender. Gelijk het album gehaald. Mja, bij de bands die je noemt zitten er ook wel een paar tussen waar ik nog wel hele bergen muziek van op mijn computer staan; Oasis, The Who, Coldplay, Radiohead, RHCP. Meh, ben ook nog Barenaked Ladies vergeten te vermelden (hulde aan Peter ;D). Haha, die lui zijn zo geestig, moet je maar eens opzoeken op joetoep.
Ik zou het zelf doen, maar mijn computer loopt vast bij die site..
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Dec 25 2007 08:31am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 25 Dec 2007, 15:21)
Timo?:$

The Ghosts, ahja. Ik zag die clip op de Brand New MTV zender. Gelijk het album gehaald. Mja, bij de bands die je noemt zitten er ook wel een paar tussen waar ik nog wel hele bergen muziek van op mijn computer staan; Oasis, The Who, Coldplay, Radiohead, RHCP. Meh, ben ook nog Barenaked Ladies vergeten te vermelden (hulde aan Peter ;D). Haha, die lui zijn zo geestig, moet je maar eens opzoeken op joetoep.
Ik zou het zelf doen, maar mijn computer loopt vast bij die site..


Hebben die niet Breakfast at Tiffany's gecovered? Hoorde laatst van een vriend van me dat ze inderdaad wel tof zijn. Zal ze vanmiddag even checkeh!

Zie net dat ik ACDC ben vergeten te melden :$. Maargoed, een band als Guns N' Roses is bijvoorbeeld ook wel gaaf. Was, in dit geval. Tegenwoordig is het bagger imo. Velvet Revolver is dan nog wel goed (zitten de gitarist, drummer en bassist van GnR nog in). Offeh, Meat Loaf bijvoorbeeld, heeft naast Paradise by the Dashboardlight ook nog een aantal goeie nummers. Trapt is ook wel leuk, en euh, Normaal =D!
Go Back To Nederlands Topic List
1237Next
Add Reply New Topic New Poll