Quote (Tha_Axid @ Mon, 24 Dec 2007, 19:48)
hollandia, als die nog bestaat
maar die zit vol met buitenlanders en zo
BTW, paas mij je fg voor je 100% hebt
oja idd.. ne sory die stuur ik wel ff terug naar me broertje ^__^ ik had het fg ff hierop gezet om een hellgate item te kopen en dan zou ik hem later terug betalen maar zoals je weet ging die trade niet als gepland en dat was dankzij een bug met het specifieke item -.-
godverdomme. ik kan geen gold meer versturen.
/looongg afk.
feargod is 3 maanden afk goed genoeg?

dat lukt me wel.
en kom dan niet weer van ja ik heb njaguar gepmed want dan zie ik volges mij weer niks gebeuren. ik vond de 1 maand wacht regel veel fijner.
en ik pm dit niet omdat dit niet gaat door een paar zeer flouwe warns.
3 maanden alleen maar 4chan, PoF, hgg en geenstijl overleef ik wel.
This post was edited by edujackass on Dec 24 2007 03:35pm