d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vraagje: Zijn Er Eigenlijk Nederlandse Guilds?? > Zo Ja Antwoord Ff
1237Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Dec 24 2007 10:30am
dank u

zijn er eisen aan je guild om er in te komen hoeveel fg noem maar op
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Dec 24 2007 10:43am
http://forums.d2jsp.org/index.php?showforum=13

vragen over Guilds kun je hier stellen
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Dec 24 2007 10:52am
dankje
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 24 2007 11:20am
holandaise ofzo was het
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Dec 24 2007 11:43am
Quote (edujackass @ Mon, 24 Dec 2007, 19:20)
holandaise ofzo was het


hollandaise is een soort saus, slimpie ^^
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Dec 24 2007 11:48am
er zitten veel nederlanders in pirates

joinen kost 75 fg
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 24 2007 11:48am
Quote (edujackass @ Mon, 24 Dec 2007, 18:20)
holandaise ofzo was het


hollandia, als die nog bestaat
maar die zit vol met buitenlanders en zo
BTW, paas mij je fg voor je 100% hebt
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
Dec 24 2007 12:04pm
the pirates zitten hoop hollanders in smile.gif

kom maar kijken als je wilt er is wel entee fee aan verbonden sad.gif
Member
Posts: 695
Joined: Feb 8 2006
Gold: 2.91
Dec 24 2007 12:32pm
Quote (xxrey-apoxx @ Mon, Dec 24 2007, 06:04pm)
the pirates zitten hoop hollanders in smile.gif

kom maar kijken als je wilt er is wel entee fee aan verbonden sad.gif


ziet er interesant uit
spelen julie ook active diablo??
alcohol word een beetje saai...


Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 24 2007 03:24pm
Quote (Tha_Axid @ Mon, 24 Dec 2007, 19:48)
hollandia, als die nog bestaat
maar die zit vol met buitenlanders en zo
BTW, paas mij je fg voor je 100% hebt


oja idd.. ne sory die stuur ik wel ff terug naar me broertje ^__^ ik had het fg ff hierop gezet om een hellgate item te kopen en dan zou ik hem later terug betalen maar zoals je weet ging die trade niet als gepland en dat was dankzij een bug met het specifieke item -.-
godverdomme. ik kan geen gold meer versturen.
/looongg afk.

feargod is 3 maanden afk goed genoeg? biggrin.gif dat lukt me wel.
en kom dan niet weer van ja ik heb njaguar gepmed want dan zie ik volges mij weer niks gebeuren. ik vond de 1 maand wacht regel veel fijner.
en ik pm dit niet omdat dit niet gaat door een paar zeer flouwe warns.
3 maanden alleen maar 4chan, PoF, hgg en geenstijl overleef ik wel.

This post was edited by edujackass on Dec 24 2007 03:35pm
Go Back To Nederlands Topic List
1237Next
Add Reply New Topic New Poll