d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nightwish - Bye Bye Beautiful > Misheard Lyrics
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Dec 24 2007 10:22am
http://nl.youtube.com/watch?v=R2qi2w0AhsY

heb is die post van Hellskin terug gevonde met wishmaster

ik zelf hou wel van nightwish heart.gif

This post was edited by mod-termi on Dec 24 2007 10:23am
Member
Posts: 8,314
Joined: May 31 2005
Gold: 89.00
Dec 24 2007 10:24am
ik zelf heb over het algemeen genomen een tering hekel aan gothics en emos net zoals de muziek
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 24 2007 10:25am
Quote (Noob-Style. @ Mon, Dec 24 2007, 04:24pm)
ik zelf heb over het algemeen genomen een tering hekel aan gothics en emos net zoals de muziek


de meeste vind ik ook niks maar er zijn uitzonderingen

nightwish onderandere
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 24 2007 01:04pm
Quote (Noob-Style. @ Mon, Dec 24 2007, 05:24pm)
ik zelf heb over het algemeen genomen een tering hekel aan gothics en emos net zoals de muziek


Dat heb je mooi gezegd. smile.gif
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 24 2007 01:14pm
Quote (Noob-Style. @ Mon, 24 Dec 2007, 17:24)
ik zelf heb over het algemeen genomen een tering hekel aan gothics en emos net zoals de muziek


Waarom?
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 24 2007 03:25pm
omdat ze kut zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=UINhE8L1yXg

pendulum- fasten your seatbelts.
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 24 2007 05:19pm
Quote (Skulvar @ Mon, 24 Dec 2007, 20:04)
Dat heb je mooi gezegd. smile.gif


Ik ken nog wel een vuile emo hoer die me wat warn heeft gegeven sad.gif.
Die komt ook nog eens aan Duitsland, waar wij ook een hekel aan hebben.

Edit:
Die komt ook nog eens UIT Duitsland, waar wij ook een hekel aan hebben.

This post was edited by Daemos-ragen on Dec 24 2007 05:20pm
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 24 2007 06:29pm
Quote (Daemos-ragen @ Tue, Dec 25 2007, 12:19am)
Ik ken nog wel een vuile emo hoer die me wat warn heeft gegeven sad.gif.
Die komt ook nog eens aan Duitsland, waar wij ook een hekel aan hebben.

Edit:
Die komt ook nog eens UIT Duitsland, waar wij ook een hekel aan hebben.


Die racist? Die iets tegen zulunegers heeft?
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 24 2007 06:36pm
Quote (Skulvar @ Tue, 25 Dec 2007, 01:29)
Die racist? Die iets tegen zulunegers heeft?


Jep die ja.
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Jan 5 2008 01:24pm
Quote (WemyNM @ Mon, Dec 24 2007, 08:14pm)
Waarom?


omdat de meeste zo extreem mogelijk proberen te zijn..

Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll