d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > History Repeats Itself.
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 28,007
Joined: Jan 6 2005
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 24 2007 05:44am
Ik ben even een dag weg hier en jullie proberen gelijk de boel weer op stelten te zetten?

Leer je nou eens te gedragen! Zo moeilijk is dat toch niet?

Er zijn er een paar die kunnen rekeken op hele lange suspendsions als ze zo doorgaan.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 24 2007 05:47am
Wie dan?
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 24 2007 05:47am
Ja. En is suspendsion ook een D2jsp vernieuwing?
Retired Moderator
Posts: 28,007
Joined: Jan 6 2005
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 24 2007 05:49am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 24 Dec 2007, 12:47)
Wie dan?


Diegenen merken het vanzelf, zodra ze zich weer gaan misdragen.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 24 2007 05:50am
Quote (Feargod @ Mon, 24 Dec 2007, 13:49)
Diegenen merken het vanzelf, zodra ze zich weer gaan misdragen.


Hoe dan?
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 24 2007 05:50am
Quote (Feargod @ Mon, 24 Dec 2007, 12:49)
Diegenen merken het vanzelf, zodra ze zich weer gaan misdragen.


Da's cheesy. Altijd eerst (openbaar) waarschuwen, en dan bestraffen.
Leer nou eens modden! Zo moeilijk is dat toch niet?
Retired Moderator
Posts: 28,007
Joined: Jan 6 2005
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 24 2007 05:54am
Quote (WemyNM @ Mon, 24 Dec 2007, 12:50)
Da's cheesy. Altijd eerst (openbaar) waarschuwen, en dan bestraffen.
Leer nou eens modden! Zo moeilijk is dat toch niet?


Voor jou geld ook dat je je moet blijven gedragen, een grote mond hoort daar niet bij.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 24 2007 05:56am
Quote (Feargod @ Mon, 24 Dec 2007, 12:54)
Voor jou geld ook dat je je moet blijven gedragen, een grote mond hoort daar niet bij.


Waarom heb ik een grote mond?
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Dec 24 2007 06:01am
Quote (WemyNM @ Mon, 24 Dec 2007, 13:56)
Waarom heb ik een grote mond?

Omdat je denkt dat je beter bent dan een moderator en daarom erg stoer bent!

This post was edited by triple_han on Dec 24 2007 06:02am
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 24 2007 06:04am
Quote (triple_han @ Mon, 24 Dec 2007, 13:01)
Omdat je denkt dat je beter bent dan een moderator en daarom erg stoer bent!


Waarom heb ik een grote mond?
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll