Leuk dat Roemeniƫ nog wel gewoon, zonder dat hun topic gelockt word, hun lieve kerstwensjes mogen posten.
Edit: Ze wensen ons zelfs 2 KEER een prettig kerstfeest. (http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=13598975&f=259)
Ofterwijl, er is hier IEMAND die VALS namens Roemeniƫ post.
This post was edited by Daemos-ragen on Dec 24 2007 07:31am