d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Goede Voornemens 2008 > Hier Posten.
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 23 2007 01:47pm
Het is alweer bijna het nieuwe jaar en dat betekend dat sommige mensen misschien goede voornemens voor het volgende jaar hebben.
Het leek mij een goed idee om hierover een topic te maken.
Ik wou eigenlijk een poll maken maarja dat was te veel werk.smile.gif

Mijn goede voornemens voor 2008:
- Feargod niet meer pesten.
- Misschien add ik er een ander keertje nog wel eentje bij als ik wat weet.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 23 2007 02:07pm
Imma keep it G cool.gif cool.gif cool.gif
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 24 2007 02:07am
Samen met Mischa 4 joints per dag roken en met Twan heeul veel chickies scoreeeeeeeeen! heart.gif
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Dec 24 2007 04:45am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, Dec 24 2007, 08:07am)
Samen met Mischa 4 joints per dag roken en met Twan heeul veel chickies scoreeeeeeeeen! heart.gif


je mocht willen dat je de eer had om met mij wiet te mogen roken

mijn voornemens zijn zo doorgaan op school en rustig houden
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Dec 24 2007 06:13am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 24 Dec 2007, 09:07)
Samen met Mischa 4 joints per dag roken en met Twan heeul veel chickies scoreeeeeeeeen! heart.gif


mijn goede voornemen is om ooit net zo goed te worden als mac. in alles!
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 24 2007 06:16am
Quote (JurK. @ Mon, Dec 24 2007, 12:13pm)
mijn goede voornemen is om ooit net zo goed te worden als mac. in alles!


dat gaan nie lukken denk ik jurk tongue.gif

mijn goede voornemens zijn
gewoon zo dorgaan tongue.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Dec 24 2007 06:32am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, 23 Dec 2007, 21:47)
Het is alweer bijna het nieuwe jaar en dat betekend dat sommige mensen misschien goede voornemens voor het volgende jaar hebben.
Het leek mij een goed idee om hierover een topic te maken.
Ik wou eigenlijk een poll maken maarja dat was te veel werk.smile.gif

Mijn goede voornemens voor 2008:
- Feargod niet meer pesten.
- Misschien add ik er een ander keertje nog wel eentje bij als ik wat weet.


hoezo pest je hem dan? is toch zielig ohmy.gif
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Dec 24 2007 06:37am
> Chillen!
> Sappe
> Smoke
> 17 Worden en mn rijbewijs halen! (als dat door is gegaan ofzo, heb er niet veel meer overgehoord, helaas)

Ohja!

School.

This post was edited by Godsterrorforce on Dec 24 2007 06:38am
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Dec 24 2007 06:39am
Goede voornemens zijn dikke bull-shit...

Doelen stellen voor jezelf doe je het hele jaar door, neem ik aan. Anders kom je nooit ergens in het leven... Die zijn toch niet aan een jaarwisseling gebonden?

Quote (Godsterrorforce @ Mon, 24 Dec 2007, 14:37)
> 17 Worden

gheh.. Hoe is dat een goed voornemen?

This post was edited by Spykerr on Dec 24 2007 06:41am
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 24 2007 07:23am
Quote (Spykerr @ Mon, 24 Dec 2007, 13:39)
Goede voornemens zijn dikke bull-shit...

Doelen stellen voor jezelf doe je het hele jaar door, neem ik aan. Anders kom je nooit ergens in het leven... Die zijn toch niet aan een jaarwisseling gebonden?


gheh.. Hoe is dat een goed voornemen?


Goede voornemens zijn inderdaad bullshit. Maar dat maakt niet uit, het idee is grappig dat je zegt dat je iets van je leven wilt beteren en je er vervolgens niet aan houd smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll