Het is alweer bijna het nieuwe jaar en dat betekend dat sommige mensen misschien goede voornemens voor het volgende jaar hebben.
Het leek mij een goed idee om hierover een topic te maken.
Ik wou eigenlijk een poll maken maarja dat was te veel werk.

Mijn goede voornemens voor 2008:
- Feargod niet meer pesten.
- Misschien add ik er een ander keertje nog wel eentje bij als ik wat weet.