Quote (WemyNM @ Sun, 23 Dec 2007, 21:13)
Dankjewel!
Jij ook!
Overigens, die game werkt niet.
Heb gare resolutie, klein schermpje linksbovenin. Als ik de resolutie verander, loopt die vast. Als ik een mannetje maak, reageert niks als ik op next druk.
Ik fix die shit, jeweett. SPELL BOOK, IN JE INVENTORY!!!