d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > @wemy
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 23 2007 01:10pm
Prettige feestdagen. Ik hoop dat je een fijne kerst hebt en dat je veel fijne dingen meemaakt in 2008!
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Dec 23 2007 01:17pm
@u
stfu gebruik pm~~
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 23 2007 01:18pm
Quote (reneisgoed1 @ Sun, Dec 23 2007, 08:17pm)
@u
stfu gebruik pm~~


@u
Schijt aan, het hele forum wordt toch sowieso al volgespammed met kerst topics.
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 23 2007 01:19pm
Quote (Skulvar @ Sun, 23 Dec 2007, 20:18)
@u
Schijt aan, het hele forum wordt toch sowieso al volgespammed met kerst topics.


Precies, en PMs zijn ouderwets.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Dec 23 2007 01:30pm
Jullie zijn echt zielig, haha.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 23 2007 01:33pm
Stop met spammen plX.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 23 2007 02:07pm
Props, boyzzzz.
Retired Moderator
Posts: 28,007
Joined: Jan 6 2005
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 24 2007 05:35am
Jongens, gebruik nou gewoon die PM functie eens een keer.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 24 2007 05:36am
Quote (Feargod @ Mon, Dec 24 2007, 12:35pm)
Jongens, gebruik nou gewoon die PM functie eens een keer.


Die zijn ouderwets.
Retired Moderator
Posts: 28,007
Joined: Jan 6 2005
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 24 2007 05:37am
Quote (Skulvar @ Mon, 24 Dec 2007, 12:36)
Die zijn ouderwets.


Ze zijn juist vernieuwd. En al zijn ze ouderwets, gebruik ze toch maar.
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll