d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Prettig Kerstfeest En Gelukkig Nieuwjaar! > Vanuit Antwerpen!
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 23 2007 12:40pm
Je weet. Ik rebelleer.

Feargod, ik verwacht nog 'n PM terug.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 23 2007 12:41pm
dank je ! jij ook !
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 23 2007 12:41pm
Vánt stád.
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Dec 23 2007 12:42pm
Quote (�?NNI @ Sun, Dec 23 2007, 07:40pm)
Je weet. Ik rebelleer.

Feargod, ik verwacht nog 'n PM terug.


jij durft ohmy.gif

rebel !

edit edit: 'k was nog iets vergeten: prettig kerstfeest !

This post was edited by mrs.piggy on Dec 23 2007 12:42pm
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 23 2007 12:43pm
Woah! Rebel!
Ik beëindig nu het gesprek en neem rustig aan afstand van je! O_O
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 23 2007 12:44pm
Quote (WemyNM @ Sun, 23 Dec 2007, 19:41)
Vánt stád.

Sowieso het centrum van de wereld!

Wijzig: ja, ik durf. De risico's zijn groot.

This post was edited by ¢?NNI on Dec 23 2007 12:45pm
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 23 2007 12:47pm
Quote (�?NNI @ Sun, 23 Dec 2007, 19:44)
Sowieso het centrum van de wereld!

Wijzig: ja, ik durf. De risico's zijn groot.


De gevolgen miniem.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 23 2007 12:48pm
Ik zet mijn excuses alvast in PM-vorm.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Dec 23 2007 12:50pm
dancinglock.gif

garben, nou heb jij nooit meer recht van spreken als je ooit nog loopt te klagen over "weer zo'n verjaardags topic"
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 23 2007 12:52pm
Van autoriteit word ik geil.

Ja.

This post was edited by ¢?NNI on Dec 23 2007 12:52pm
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll