d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > @feargod > En Je E-pen0r
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 23 2007 09:44am
Waarom blijven zinloze kuttopics met kerstwensen open?
In de Duitse sector gooien ze tenminste consequent dicht, daarnaast is het niet meer dan spam.
Als jij opgewonden wordt van de goede mens, die graag iemand iets toe wilt wensen, kan dat via PM toch?
Alles moet immers van jou via PM.
Doe ik natuurlijk niet.

Toch: waarom gaan boeiende topics dicht en blijft deze onzin open?
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 23 2007 10:12am
Quote (WemyNM @ Sun, 23 Dec 2007, 16:44)
Waarom blijven zinloze kuttopics met kerstwensen open?
In de Duitse sector gooien ze tenminste consequent dicht, daarnaast is het niet meer dan spam.
Als jij opgewonden wordt van de goede mens, die graag iemand iets toe wilt wensen, kan dat via PM toch?
Alles moet immers van jou via PM.
Doe ik natuurlijk niet.

Toch: waarom gaan boeiende topics dicht en blijft deze onzin open?


Hij beantwoord mijn PMs niet. sad.gif
Maarja, iedereen reageerd heel aardig in andere landen.
Alleen de dutch forums zeiken datsoort berichtjes af biggrin.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Dec 23 2007 10:18am
*reageert

En ja, klopt.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 23 2007 10:39am
http://forums.d2jsp.org/index.php?showforum=149

Hier wordt die rotzooi tenminste meteen gesloten.
Boeiende topics blijven open.
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll