Quote (WemyNM @ Sun, 23 Dec 2007, 16:44)
Waarom blijven zinloze kuttopics met kerstwensen open?
In de Duitse sector gooien ze tenminste consequent dicht, daarnaast is het niet meer dan spam.
Als jij opgewonden wordt van de goede mens, die graag iemand iets toe wilt wensen, kan dat via PM toch?
Alles moet immers van jou via PM.
Doe ik natuurlijk niet.
Toch: waarom gaan boeiende topics dicht en blijft deze onzin open?
Hij beantwoord mijn PMs niet.

Maarja, iedereen reageerd heel aardig in andere landen.
Alleen de dutch forums zeiken datsoort berichtjes af