d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Planning Van Je Vacantie > Wat Doe Jij Van De Kerstvakantie?
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 22 2007 06:32pm
Het is niet dat ik geïnteresseert ben in wat jullie doen deze vakantie, maar misschien vind Feargod het wel leuk om mij eens een keertje een redelijke topic te zien schrijven. (Goede voornemens voor 2008)
Dus vandaar de vraag: Wat doe jij in de kerstvakantie?
Ik zelf moet helaas aan het werk.
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 22 2007 06:40pm
jij zou beter voor huiswerk maken gekozen hebben

''Planning Van Je Vacantie'' nederlands wat bijschaven biggrin.gif

anyway , ik heb voor slapen / feesten gegaan , niet dat ik erg veel uitga , liever met wat maten op me gemak in cafetje poolen ofzo dan echt uitgaan
enja veel slape en luilakken zoals het echt hoort in een vakantie
om dan weer aan school te beginnen met de ingesteldheid dat je van je vakantie nog meehebt icon_pointr.gif niks doen

This post was edited by cranium-sf on Dec 22 2007 06:40pm
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 22 2007 06:45pm
Quote (cranium-sf @ Sun, Dec 23 2007, 12:40am)
jij zou beter voor huiswerk maken gekozen hebben

''Planning Van Je Vacantie'' nederlands wat bijschaven biggrin.gif

anyway , ik heb voor slapen / feesten gegaan , niet dat ik erg veel uitga , liever met wat maten op me gemak in cafetje poolen ofzo dan echt uitgaan
enja veel slape en luilakken zoals het echt hoort in een vakantie
om dan weer aan school te beginnen met de ingesteldheid dat je van je vakantie nog meehebt icon_pointr.gif niks doen


Ja ik zag het al tongue.gif
Maar jij kan ook een bijlesje grammatica nemen, "ik heb voor slapen / feesten gegaan" wink.gif
Niet uitgaan?! Poolen in een cafétje?! Ok, voor mij is het net ff andersom wink.gif
Liever uitgaan dan in een saai cafetje gaan poolen met vrienden.
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 22 2007 06:46pm
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Dec 23 2007, 12:45am)
Ja ik zag het al tongue.gif
Maar jij kan ook een bijlesje grammatica nemen, "ik heb voor slapen / feesten gegaan" wink.gif
Niet uitgaan?! Poolen in een cafétje?! Ok, voor mij is het net ff andersom wink.gif
Liever uitgaan dan in een saai cafetje gaan poolen met vrienden.


hm , nja is al laat we zullen onze typfouten daar maar op steken zeker biggrin.gif
en zie het niet verkeerd , ik ga uit , aleen niet elke week , zo af en toe maar

ga nu doen wat ik ook als keuze heb genomen SLAPEN gn

This post was edited by cranium-sf on Dec 22 2007 06:47pm
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 22 2007 06:51pm
Quote (cranium-sf @ Sun, Dec 23 2007, 12:46am)
hm , nja is al laat wezullen onze typfouten daar maar op steken zeker biggrin.gif
en zie het niet verkeerd , ik ga uit , aleen niet elke week , zo af en toe maar


Ach je hebt gelijk, en nu hoeven mensen tenminste niet meer te zeiken over die spelfout in mijn title xD
Misschien is Feargod zo lief om het even te verbeteren? *hint*
Maarja zo af en toe uitgaan, hoe ontmoet je dan dames blink.gif ?
Ik denk niet dat je als scholier een geschikte dame zal vinden in een cafe wink.gif.
Tenzij je in een dorpje woont natuurlijk.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 22 2007 07:16pm
Ik ben arm en ik heb geld nodig, godverdomme.
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Dec 23 2007 04:26am
leren gvd, ik heb na de kerstvakantie examens....
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Dec 23 2007 04:34am
Tentamens leren! Ik doe niks liever sad.gif
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Dec 23 2007 04:43am
Slapen en feesten.

Kheb maar 20 dagen vakantie dat ik kan nemen in een jaar (bitter weinig vergeleken met andere landen >.<), dus het mag wel eens.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 23 2007 04:54am
hm ja huiswerk maken
ik studeer bouwkunde
en heb nog 11 opdrachten te maken die ze me opgaven voor in de vakantie sad.gif

en natuurlijk feesten en afen toe jspen
Go Back To Nederlands Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll