Quote (cranium-sf @ Sun, Dec 23 2007, 12:46am)
hm , nja is al laat wezullen onze typfouten daar maar op steken zeker

en zie het niet verkeerd , ik ga uit , aleen niet elke week , zo af en toe maar
Ach je hebt gelijk, en nu hoeven mensen tenminste niet meer te zeiken over die spelfout in mijn title xD
Misschien is Feargod zo lief om het even te verbeteren? *hint*
Maarja zo af en toe uitgaan, hoe ontmoet je dan dames

?
Ik denk niet dat je als scholier een geschikte dame zal vinden in een cafe

.
Tenzij je in een dorpje woont natuurlijk.