Quote (Feargod @ Sat, 22 Dec 2007, 11:33)
Daar heb ik ook al mee gesproken erover.
Tom, als ik je warn ben je ook gelijk voor een hele tijd weg aangezien je toch niet om warns geeft. Dat je het even weet. Ik wil best warn requests invullen maar ik heb geen zin om je elke dag er weer een te geven omdat je warns "stoer"vind.
Ik geef ook niet om suspensions. Jij begrijpt het niet ofwel? Dit forum, wat jij heeel belangrijk schijnt te vinden, kan me geen reet boeien. Doe met me wat je wilt.