d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Jo! > ;-)
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 22 2007 05:35am
Quote (Feargod @ Sat, 22 Dec 2007, 11:33)
Daar heb ik ook al mee gesproken erover.

Tom, als ik je warn ben je ook gelijk voor een hele tijd weg aangezien je toch niet om warns geeft. Dat je het even weet. Ik wil best warn requests invullen maar ik heb geen zin om je elke dag er weer een te geven omdat je warns "stoer"vind.


Ik geef ook niet om suspensions. Jij begrijpt het niet ofwel? Dit forum, wat jij heeel belangrijk schijnt te vinden, kan me geen reet boeien. Doe met me wat je wilt.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 22 2007 05:38am
Tom is een rebel.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 22 2007 05:39am
Quote (�?NNI @ Sat, 22 Dec 2007, 11:38)
Tom is een rebel.


Tom Guevara!
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Dec 22 2007 05:40am
Quote (�?NNI @ Sat, 22 Dec 2007, 12:38)
Tom is een rebel.


Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Dec 22 2007 05:41am
Quote (MilkAndCookies @ Sat, 22 Dec 2007, 12:35)
Ik geef ook niet om suspensions. Jij begrijpt het niet ofwel? Dit forum, wat jij heeel belangrijk schijnt te vinden, kan me geen reet boeien. Doe met me wat je wilt.


Tomtomtom toch, stoute jongen. Waar is de tijd gebleven dat je nog braaf deed wat de blauwe tagjes je opdroegen sad.gif
Retired Moderator
Posts: 28,007
Joined: Jan 6 2005
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 22 2007 05:43am
Dag Tom.

Ik vraag me af wat je nou gaat doen nu je je dagelijkse aandacht weer gehad hebt.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 22 2007 05:44am
Quote (mUMmY- @ Sat, Dec 22 2007, 11:41am)
Tomtomtom toch, stoute jongen. Waar is de tijd gebleven dat je nog braaf deed wat de blauwe tagjes je opdroegen sad.gif
Hij heeft mij leren kennen. :$

Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll