d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Besnijdenis > Besneden?
1237Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Dec 20 2007 06:33pm
Waarom worden sommige mannen besneden?

ik zat net tv te kijken en zag er wat iverm dus was best benieuwd..

kan iemand hier meer over vertellen?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 20 2007 06:41pm
Religie, geboorteafwijkingen, esthetiek, overtuiging dat het hygiƫner is of om langer te kunnen presteren (eikel wordt ongevoeliger).
Daarmee is het wel gezegd.
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 20 2007 06:44pm
of als je voorhuid te strak is dat die niet over je eikel heenkan.. zoals bij mij ik weet het al 4 jaar maar ben te bang voor besnijdenis.. argh waarom moet dit topic bestaan
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Dec 20 2007 06:52pm
aha, okee,

weer wat geleerd biggrin.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 20 2007 06:57pm
Quote (Akiraprise @ Fri, Dec 21 2007, 01:44am)
of als je voorhuid te strak is dat die niet over je eikel heenkan.. zoals bij mij ik weet het al 4 jaar maar ben te bang voor besnijdenis.. argh waarom moet dit topic bestaan


Dat gaat onder geboorteafwijkingen.
Fimosis genaamd.

Edit : iets teveel informatie om te horen toch ,
Ga naar een dokter, toon je lul en vraag advies tongue.gif

This post was edited by Ov2rkill on Dec 20 2007 06:58pm
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 20 2007 07:02pm
Mja ik ben bang man ik hoop dat ik het zelf kan uitrekken

Maarja dit onderwerp praat ik liever niet over ^^
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 21 2007 01:34am
Quote (Ov2rkill @ Fri, 21 Dec 2007, 00:41)
Religie, geboorteafwijkingen, esthetiek, overtuiging dat het hygiƫner is of om langer te kunnen presteren (eikel wordt ongevoeliger).
Daarmee is het wel gezegd.

Nu weet je het antwoord, kan de topic nu ook dicht?
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 21 2007 02:22am
Quote (Akiraprise @ Fri, Dec 21 2007, 01:02am)
Mja ik ben bang man ik hoop dat ik het zelf kan uitrekken

Maarja dit onderwerp praat ik liever niet over ^^
Doe het dan ook niet op een game-internet forum.

Zoek misschien een geschikt forum hierover.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 21 2007 02:51am
laat die jonge

eens zal je naar de docter moeten en als mijoenen je voorzijn wrom zou het bij jouw dan enger zijn biggrin.gif

natuurlijk doet het pijn maar das meer geestelijk dan lichamelijk..

suc6 dermee
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Dec 21 2007 04:50am
Quote (MilkAndCookies @ Fri, 21 Dec 2007, 08:34)
Nu weet je het antwoord, kan de topic nu ook dicht?


ja wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1237Next
Add Reply New Topic New Poll