Quote (Akiraprise @ Fri, Dec 21 2007, 01:44am)
of als je voorhuid te strak is dat die niet over je eikel heenkan.. zoals bij mij ik weet het al 4 jaar maar ben te bang voor besnijdenis.. argh waarom moet dit topic bestaan
Dat gaat onder geboorteafwijkingen.
Fimosis genaamd.
Edit : iets teveel informatie om te horen toch ,
Ga naar een dokter, toon je lul en vraag advies
This post was edited by Ov2rkill on Dec 20 2007 06:58pm