Quote (WemyNM @ Thu, 20 Dec 2007, 14:36)
Waarom is camera zo belangrijk?
Die functie gebruik je de eerste week, dan is het nog lachen. Koop beter een goede digitale camera als je fotograferen leuk vindt.
Overigens vind ik het geluid van samsung telefoons kwalitatief ondergeschikt aan bijvoorbeeld nokia toestelletjes.
Ik maak veel foto's / video's.
Telefoon heb ik altijd bij, een camera neem ik niet zomaar mee.
Als ik een camera zou kopen zou het een spiegelreflex zijn, maar kost ook weer aardig wat

En ik kan me abbo nu verlengen wat me niks kost. Nja 20 euro per maand.
Die zwarte nokia n95 is ook wel leuk ;o