d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Richburg
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Feb 11 2006 11:01am
Ok. Eerst en vooral mijn excuses voor de lelijke topic naam. Ik sta hoe dan ook niet in voor psychische schade of traumatische ervaringen als gevolg van het waarnemen van de nog lelijkere persoonlijkheid die de titel represent. Met andere woorden: het lezen van dit topic berust geheel op eigen risico!

Ik zou graag een discussie openen met Richburg naar aanleiding van dit topic: http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=1339677&st=200
Omdat deze discussie in het engels gevoerd werd, en we beiden nederlandstalig zijn, vond ik het nuttig om te kunnen discussiëren in de moedertaal. Niet omdat mijn Engels slecht is, misschien omdat richburg's Engels slecht is, maar vooral omdat ik me het best kan uitdrukken in het Nederlands, en ik ervan uitga dat het verschil tussen mijn en richburg's intelligentie zo het best valt waar te nemen.

Je moet ook begrijpen dat het niet mijn bedoeling is om richburg uit te schelden (dat kan immers iedereen), maar ik wil gewoon een boeiende discussie openen over hoe zijn verziekte persoonlijkheid niet wordt geapprecieerd door de meerderheid van de mensen op dit internet forum.

Richburg:
Je probeert aandacht te trekken en "cool" over te komen door iedereen op een internet forum te vertellen over je sexuele betrekkingen met meerdere meisjes. Geloof me, het kan niemand wat schelen. Het is dan ook zielig om zo respect proberen af te dwingen. Zoals ik al zei, het kan niemand wat schelen, mij dus ook niet. Het kan me overigens ook niet schelen of het al dan niet waar is, maar het zou me verbazen als dat wel het geval was. Omdat ik weet dat je hier toch niet mee akkoord gaat en omdat ik wil voorkomen dat je een domme vraag stelt (hoewel dat op zich al een "mission impossible" is), zal ik alvast maar vragen wat het doel is van het delen van je sexuele ervaringen op een internet forum, op een onvolwassen manier die ongeacht hoe je het interpreteert duidt op opschepperij. Als ik jou zie spreken over sexualiteit, lijk je wel 11.

Geld. Is het leuk om geld te hebben? Ja.
Is het nodig om erover op te scheppen op een internet forum? Nee.
Ik weet dat je in onze laatste discussie in ontkenning ging van het feit dat je ooit opschepte over je financiële situatie. Maar ik had het ook niet anders verwacht. Ik ga geen research doen om een zoveelste door jou gemaakte (domme) uitspraak te vinden. Ik weet dat je het ooit zei, en als je dat nu gaat ontkennen zegt dat enerzijds op zich ook al genoeg over je kinderachtige houding en zegt dat anderzijds hoe je vroeger loog.

Voorlopig zal ik het hier bij laten.
Ik hoop dat je niet te onzeker bent om te reageren.
Member
Gold: 13.38
Feb 11 2006 02:28pm
deze discussie is denk ik bedoeld om te gaan tussen jou en richburg, in welk geval de optie PM ook werkt

tenzij ik wat mis blink.gif

This post was edited by teh_pwnerer on Feb 11 2006 02:29pm
Member
Gold: 0.48
Feb 11 2006 02:34pm
Quote (teh_pwnerer @ Sat, 11 Feb 2006, 21:28)
deze discussie is denk ik bedoeld om te gaan tussen jou en richburg, in welk geval de optie PM ook werkt

neeeeeee rogier...
jij bent egt zo dom he..
discussies van kanni met iemand bekijken op d2jsp is een van de mooiste dingen die er zijn imo wink.gif
Member
Feb 11 2006 03:11pm
Quote (Doggy-Style @ Sat, Feb 11 2006, 09:34pm)
Quote (teh_pwnerer @ Sat, 11 Feb 2006, 21:28)

neeeeeee rogier...
jij bent egt zo dom he..
discussies van kanni met iemand bekijken op d2jsp is een van de mooiste dingen die er zijn imo wink.gif

mee eens, maar ik heb het gevoel dat ons lijdend voorwerp richburg niet wil/kan/durft op te dagen voor een stevige discussie met jouw held kannibal-gws
Member
Feb 11 2006 04:49pm
Ik dacht dat het nuttig zou zijn als iedereen deze discussie kon lezen, aangezien de meeste mensen hier wel getuige zijn van de eigenschappen die richburg's persoonlijkheid kenmerken.

Quote (Doggy-Style)

wub.gif helaas valt er in deze "discussie" niet veel meer te bewijzen of aan te tonen, het is eerder een bevestiging van wat bijna iedereen al weet. sad.gif

En:
you know i never spoke dutch.. its called having dutch friends idiot..

Hij lijkt opeens de mogelijkheid tot het begrijpen en spreken van Nederlands te zijn verloren. Ik vraag me af in welke talen hij wel goed is — aangezien zijn Engels (ondanks een 10-jarig verblijf in de VS) slechter is dan het mijne — in het achterhoofd houdend dat ik wel eens te maken zou kunnen hebben met een zoveelste leugen. Liegen kan hij namelijk in elke taal.
Member
Feb 11 2006 05:22pm
zelfs in t pools? kurwa t.t
Banned
Gold: 7.29
Feb 11 2006 05:44pm
Hij heeft deze thread wel gelezen, en 'm ge-report aan een mod, vanwege flaming. Waarschijnlijk zal hij hier dus niet reageren.
Member
Feb 11 2006 06:19pm
Quote (Timo_O @ Sun, Feb 12 2006, 01:44am)
Hij heeft deze thread wel gelezen, en 'm ge-report aan een mod, vanwege flaming. Waarschijnlijk zal hij hier dus niet reageren.

Dit is absoluut geen flame, duidelijk weer kinderachtig gedrag van onze zielige compagnon.
Member
Feb 11 2006 07:29pm
Quote (Timo_O @ Sun, Feb 12 2006, 12:44am)

krai biggrin.gif
Member
Feb 12 2006 03:57am
Quote (triple_han @ Sun, Feb 12 2006, 01:19am)
Quote (Timo_O @ Sun, Feb 12 2006, 01:44am)

Dit is absoluut geen flame, duidelijk weer kinderachtig gedrag van onze zielige compagnon.

tis mar net wie de zielige is.. hij kan niet eens voor zichzelf op komen in the battlefloor, moet hij hier over mij komen lulle..
ik zei dat ik hier niet zou posten.. dit is mijn eerste en laatste post in deze thread.. kom lekker terug naar de battlefloor als je over mij wilt lulle. dan kan ik je nog lekker flamen ook.. iets waar jij in zuigt..
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll