Ok. Eerst en vooral mijn excuses voor de lelijke topic naam. Ik sta hoe dan ook niet in voor psychische schade of traumatische ervaringen als gevolg van het waarnemen van de nog lelijkere persoonlijkheid die de titel represent. Met andere woorden: het lezen van dit topic berust geheel op eigen risico!
Ik zou graag een discussie openen met Richburg naar aanleiding van dit topic:
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=1339677&st=200Omdat deze discussie in het engels gevoerd werd, en we beiden nederlandstalig zijn, vond ik het nuttig om te kunnen discussiëren in de moedertaal. Niet omdat mijn Engels slecht is, misschien omdat richburg's Engels slecht is, maar vooral omdat ik me het best kan uitdrukken in het Nederlands, en ik ervan uitga dat het verschil tussen mijn en richburg's intelligentie zo het best valt waar te nemen.
Je moet ook begrijpen dat het niet mijn bedoeling is om richburg uit te schelden (dat kan immers iedereen), maar ik wil gewoon een boeiende discussie openen over hoe zijn verziekte persoonlijkheid niet wordt geapprecieerd door de meerderheid van de mensen op dit internet forum.
Richburg:
Je probeert aandacht te trekken en "cool" over te komen door iedereen op een internet forum te vertellen over je sexuele betrekkingen met meerdere meisjes. Geloof me, het kan niemand wat schelen. Het is dan ook zielig om zo respect proberen af te dwingen. Zoals ik al zei, het kan niemand wat schelen, mij dus ook niet. Het kan me overigens ook niet schelen of het al dan niet waar is, maar het zou me verbazen als dat wel het geval was. Omdat ik weet dat je hier toch niet mee akkoord gaat en omdat ik wil voorkomen dat je een domme vraag stelt (hoewel dat op zich al een "mission impossible" is), zal ik alvast maar vragen wat het doel is van het delen van je sexuele ervaringen op een internet forum, op een onvolwassen manier die ongeacht hoe je het interpreteert duidt op opschepperij. Als ik jou zie spreken over sexualiteit, lijk je wel 11.
Geld. Is het leuk om geld te hebben? Ja.
Is het nodig om erover op te scheppen op een internet forum? Nee.
Ik weet dat je in onze laatste discussie in ontkenning ging van het feit dat je ooit opschepte over je financiële situatie. Maar ik had het ook niet anders verwacht. Ik ga geen research doen om een zoveelste door jou gemaakte (domme) uitspraak te vinden. Ik weet dat je het ooit zei, en als je dat nu gaat ontkennen zegt dat enerzijds op zich ook al genoeg over je kinderachtige houding en zegt dat anderzijds hoe je vroeger loog.
Voorlopig zal ik het hier bij laten.
Ik hoop dat je niet te onzeker bent om te reageren.