GODVERDOMME verkeerde forum , srry close plz
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Dec 19 2007, 12:42pm)
jij bent echt verslaafd aan het dutch forum maat ^^
nee d8 enkel dat ik op europe trading zat :/
This post was edited by cranium-sf on Dec 19 2007 06:43am