d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Bi Zijn Is Niet Homo Zijn ! > Maak Er Maar Een Topic Over
12310Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Dec 18 2007 03:37pm
Okey mensen effe voor de duidelijk heid ben bi niet homo of wat dan ook .

Voorkeur gewoon de dames (latina's natuurlijk)
Maar als een meid een gast erbij wilt ben ik niet moeilijk.

als je vragen heb vraag maar ,maar geen spam of stom stoer gedoe hierzo je respecteerd het of je houd het gewoon voor je ,dankje
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 18 2007 03:38pm
mij zal je niet horen het is jou voorkeur, keuze, geaardheid. of hoe je het wil zien ... maar niet te mijne wink.gif

wel beter dat je er zelf voor uitkomt.. vraag me af wat ik zou zeggen in jou situatie..
Member
Posts: 19,206
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Dec 18 2007 03:42pm
persoonlijk snap ik niet wat vrouwen in mannen zien..
ze zijn lomp, totaal niet goed gevormd en doen lomp.

vrouwen zijn de mooiste wezens die op aarde rondlopen.

NEVER!! zou ik seks samen met een gast + vrouw willen..

iets ransigers dan gay seks kan ik me niet voorstellen.
Maar dat is mijn mening..
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 18 2007 03:43pm
Of je nu alleen homo was of niet, wat zou het verschil geweest zijn?
Op de geaardheid na...
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 18 2007 03:44pm
Quote (tenshinhan @ Tue, 18 Dec 2007, 22:37)
je respecteerd het of je houd het gewoon voor je ,dankje


Yeay, lang leve openstaan voor kritiek.
Ofwel, we mogen alleen zeggen dat het zo moedig is van je, dat je zogezegd op een forum (anonimiteit wie sau) bi bent.
Boeiend.
Als je het fijn vind om met iemand anders zijn penis te spelen, doe je dat. Val ons (mij) er niet mee lastig, en leg ons zeker geen misplaatst 'respect' in de mond.
Wat betekent respect überhaupt voor jou.

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 18 2007 03:48pm
Respect man

maarre blijf wel uit de buurt van mijn vriendin ^^
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 18 2007 04:31pm
Quote (WemyNM @ Tue, 18 Dec 2007, 22:44)
Yeay, lang leve openstaan voor kritiek.
Ofwel, we mogen alleen zeggen dat het zo moedig is van je, dat je zogezegd op een forum (anonimiteit wie sau) bi bent.
Boeiend.
Als je het fijn vind om met iemand anders zijn penis te spelen, doe je dat. Val ons (mij) er niet mee lastig, en leg ons zeker geen misplaatst 'respect' in de mond.
Wat betekent respect überhaupt voor jou.

Hier ben ik het mee eens. Leuk verwoord. Zullen we trouwen? Niet dat ik bi ben. Of homo.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 18 2007 04:42pm
Quote (�?NNI @ Tue, 18 Dec 2007, 23:31)
Hier ben ik het mee eens. Leuk verwoord. Zullen we trouwen? Niet dat ik bi ben. Of homo.


Ik ben ook bi noch homo, maar zou wel graag een keer keihard door jou in de anus geneukt willen worden.
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Dec 18 2007 04:46pm
Quote (tenshinhan @ Tue, Dec 18 2007, 09:37pm)
Okey mensen effe voor de duidelijk heid ben bi niet homo of wat dan ook .

Voorkeur gewoon de dames (latina's natuurlijk)
Maar als een meid een gast erbij wilt ben ik niet moeilijk.

als je vragen heb vraag maar ,maar geen spam of stom stoer gedoe hierzo je respecteerd het of je houd het gewoon voor je ,dankje

ik heb er ook geen problemen mee met nog een gast erbij, maar ben ook 100% hetero.
maar als je weet dat mensen je beoordelen op je seksuele geaardheid weet je dat je met de verkeerde mensen omgaat, die zijn geen vrienden waard
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 18 2007 04:47pm
oke mensen ik weet dat het laat is enzo en jullie allang in bed hadden moeten liggen maarre..

dit gaat te ver

ikke kan daar niet zo goed tegen..
Go Back To Nederlands Topic List
12310Next
Closed New Topic New Poll