d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hej, Help Plz > Knvb
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,934
Joined: Jan 24 2007
Gold: 351.00
Dec 18 2007 01:30pm
http://www.soccerevolution.com/store/products/NIK_40244_A.php

can someone help me find a store that sells this product online and ships within nederlands

ty

phil
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 18 2007 01:32pm
try some random sport stores.. maby on a internet site from nike.. but usually a lot of sport stores who have football clothes have National shirts also wink.gif
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 18 2007 01:34pm
een nederlandse vlag in sig , dutch forum en nog praat ie engels smile.gif
hoe kun je dit verstaan,
Member
Posts: 60,934
Joined: Jan 24 2007
Gold: 351.00
Dec 18 2007 01:34pm
Quote (CpTJenJen @ Tue, Dec 18 2007, 07:32pm)
try some random sport stores.. maby on a internet site from nike.. but usually a lot of sport stores who have football clothes have National shirts also wink.gif


im in canada, its my relatives that are in Holland, and they live in Gelderland/Noord brabant, not alot of soccer shops around
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 18 2007 01:34pm
knvb blinde geleide honden? biggrin.gif
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Dec 18 2007 01:35pm
hey Phil.. waarom praat je niet gewoon nederlands in het Dutch forum? (ik weet dat je het kan tongue.gif )
EN btw, verkopen ze die niet gewoon bij zo'n beetje elke normale sportzaak?
-Intersport
-Perry sport
- zelfs scapino
-actie sport

enzovoort

This post was edited by Spykerr on Dec 18 2007 01:38pm
Member
Posts: 60,934
Joined: Jan 24 2007
Gold: 351.00
Dec 18 2007 01:35pm
Quote (cranium-sf @ Tue, Dec 18 2007, 07:34pm)
een nederlandse vlag in sig , dutch forum en nog praat ie engels smile.gif
hoe kun je dit verstaan,


report for flame/spam

gtfo scrub
Member
Posts: 60,934
Joined: Jan 24 2007
Gold: 351.00
Dec 18 2007 01:38pm
Quote (Spykerr @ Tue, Dec 18 2007, 07:35pm)
hey Phil.. waarom praat je niet gewoon nederlands in het Dutch forum? (ik weet dat je het kan tongue.gif )
EN btw, verkopen ze die niet gewoon bij zo'n beetje elke normale sportzaak?


ik spreek beperkt nederlands
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Dec 18 2007 01:38pm
Quote (bitg_pj @ Tue, Dec 18 2007, 08:35pm)
report for flame/spam

gtfo scrub


hilarisch
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 18 2007 01:39pm
Quote (cranium-sf @ Tue, Dec 18 2007, 07:34pm)
een nederlandse vlag in sig  , dutch forum en nog praat ie engels smile.gif
hoe kun je dit verstaan,


toronto canada.. kijk voortaan zn profile ? en anders staat dar lulkoek xD
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll