Quote (Skulvar @ Tue, 18 Dec 2007, 16:59)
Ik vind het wel een geinig spel om af en toe te doen, maar ik ga er niet serieus fg in steken.
Ik vind het jammer dat het spel vrijwel onmogelijk is om zonder investeringen te spelen.
klopt...
Quote (Skulvar @ Tue, 18 Dec 2007, 16:59)
Yep, mijn mage is ook weg.

dat is mooi (@#!)
Het kost redelijk wat tijd om met crappy gear zo ver te geraken..