Quote (CpTJenJen @ Tue, 18 Dec 2007, 10:06)
hoe kan je zoals ieder jaar weer naar pinkpop '08

haha ik weet niet mss ga ik wel ditjaar.. maar wss niet

oe fack RATM komt ik ga denk toch ff maat bellen !

je snap wel wat ik bedoel dat ik elk jaar ga dus ook weer in '08
RATM is zeker gruwlijk reden dat ik deze topic maak is :
Dat in januari kaart verkoop is en dat je dan de kaarten voor 30euro goedkoper koop dan als er in februari de headline is en dan is het meteen duurder ,1voordeel er zijn nu dus al wat
GROTE namen uitgelekt dus iedereen nu Massief in janurai kaarten kopen
This post was edited by tenshinhan on Dec 18 2007 12:49pm