d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Pinkpop '08 > Zijn Er Mensen Die Gaan Dit Jaar ?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Dec 17 2007 05:00pm
Ik ga zoals elk jaar weer naar PINKPOP '08 .

Zijn er mensen heir die ook gaan of overwegen tegaan ?

-

Er zijn al wat namen bekend .

Zoals op de 1ste dag als afsluiter de laaste 2 uur Metallica
Op de 2de dag als afsluiter Foo Fighters
OP de 3de/laatste dag Rage Against the Machine !!

-

Naar mijn mening al een erg gruwlijke Head Line !


This post was edited by tenshinhan on Dec 17 2007 05:00pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 17 2007 05:01pm
wanneer is dat precies?
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Dec 17 2007 05:23pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 18 Dec 2007, 01:01)
wanneer is dat precies?


duurt nog wel effe 26/27/28 mei als ik het goed heb zo uit me hoofd.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 17 2007 05:28pm
Quote (tenshinhan @ Tue, 18 Dec 2007, 00:23)
duurt nog wel effe 26/27/28 mei als ik het goed heb zo uit me hoofd.


ach das nog ver weg ^

niet echt mijn stijl muziek
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 17 2007 05:53pm
Lijkt me veel te ver :C
Btw, groezrock is er rapper én beter smile.gif

This post was edited by Ov2rkill on Dec 17 2007 05:53pm
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 18 2007 02:06am
Quote (tenshinhan @ Mon, Dec 17 2007, 11:00pm)
Ik ga zoals elk jaar weer naar PINKPOP '08 .

Zijn er mensen heir die ook gaan of overwegen tegaan ?

-

Er zijn al wat namen bekend .

Zoals op de 1ste dag als afsluiter de laaste 2 uur Metallica
Op de 2de dag als afsluiter Foo Fighters
OP de 3de/laatste dag Rage Against the Machine !!

-

Naar mijn mening al een erg gruwlijke Head Line !


hoe kan je zoals ieder jaar weer naar pinkpop '08 ohmy.gif haha ik weet niet mss ga ik wel ditjaar.. maar wss niet tongue.gif oe fack RATM komt ik ga denk toch ff maat bellen ! tongue.gif

This post was edited by CpTJenJen on Dec 18 2007 02:06am
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Dec 18 2007 12:48pm
Quote (CpTJenJen @ Tue, 18 Dec 2007, 10:06)
hoe kan je zoals ieder jaar weer naar pinkpop '08 ohmy.gif haha ik weet niet mss ga ik wel ditjaar.. maar wss niet tongue.gif oe fack RATM komt ik ga denk toch ff maat bellen ! tongue.gif


je snap wel wat ik bedoel dat ik elk jaar ga dus ook weer in '08 wink.gif

RATM is zeker gruwlijk reden dat ik deze topic maak is :

Dat in januari kaart verkoop is en dat je dan de kaarten voor 30euro goedkoper koop dan als er in februari de headline is en dan is het meteen duurder ,1voordeel er zijn nu dus al wat GROTE namen uitgelekt dus iedereen nu Massief in janurai kaarten kopen wink.gif

This post was edited by tenshinhan on Dec 18 2007 12:49pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 18 2007 12:49pm
ik ga denk ik gewoon ^^
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 18 2007 12:50pm
jij was tog homofiel? biggrin.gif:D

nee serieus mensen.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 18 2007 12:51pm
Quote (tenshinhan @ Tue, Dec 18 2007, 06:48pm)
je snap wel wat ik bedoel dat ik elk jaar ga dus ook weer in '08 wink.gif

RATM is zeker gruwlijk reden dat ik deze topic maak is :

Dat in januari kaart verkoop is en dat je dan de kaarten voor 30euro goedkoper koop dan als er in februari de headline is en dan is het meteen duurder ,1voordeel er zijn nu dus al wat GROTE namen uitgelekt dus iedereen nu Massief in janurai kaarten kopen wink.gif


ja, ik had mn m8 gebeld hij zei al ik wist het.. maar het mag een wonder zijn als we aan kaarten kunnen komen .. ik ben het jammergenoeg met m eens..

de hoeveelste start verkoop precies ohmy.gif

This post was edited by CpTJenJen on Dec 18 2007 12:53pm
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll