Quote (MilkAndCookies @ Mon, 17 Dec 2007, 17:02)
Ik mis focking 2 harde topics. Natuurlijk geclosed blablablaba.
Wattefock. Mogen we niet zelf een moderator aanwijzen die onze topic uit eigen initatief komt closen. Want die RestrainedLove doet wel even alsof hij het zo goed met ons voorheeft, maar ondertussen moet hij eerst een link toegestuurd krijgen voordat hij er erg in heeft als er iets fout gaat.
Daarnaast kom ik in dit forum, met een verbijsterde blik op mijn hoofd, dat een of andere random (ANGERFIST) een topic heeft gemaakt over dat een andere random (BOER_VINCE) zijn hond is overleden. Wat kan jou het schelen, tyf hard op. Zelfde geldt voor monkey. Die kerel komt er ook weer even bij, terwijl niemand hem kent.
Verder moet ik nog steeds mijzelf elke avond in slaap huilen omdat Peter maar niet terug kan komen.
DUS, verandering is nodig, vind ik. Wat jij?
Edit: en ik denk dat het vanzelfsprekend is dat Doggy-Style getagged moet worden. JWT = trusted.
idd.. vouch voor al je punten..
ik vind dat we tog in ieder geval een andere moderator nodig hebben want atm is het gewoon puur crap. beetje topics closen das alles. egt who the fuck cares waar wij over praten?? moet dat dan geclosed worden om het forum schoon te houden ofzo? heeft
IEMAND?? er dan ook last van??
nu moet ik deze reactie alweer in een andere topic post verwerken he.
Quote (WemyNM @ Mon, 17 Dec 2007, 17:19)
Quote (@feargod)
Hoe voel je je?
vraag ik me ook af.
is het je bedoeling dat ik maar zoveel mogelijk warn krijg? of heeft restrained hondje me die dubbel warn om 1 ding gegeven?