ik ga bij deze toch maar eens een topic plaatsen om dat ik nu daarnet een topic zag
over die dooie hond van Boer_Vince.
jullie maken je zelf alleen maar belachelijk,
omdat jullie ook misschien huisdieren in huis hebben waar je trouw aan bent.
maar toch nog even proberen de boel af te zeiken,
omdat er een hond van nog geen half jaar dood is gereden door een of andere idioot :S
en dan maar zeggen ik graaf dat beest uit zijn graf en neuk um nog verder kapot ik zou jou leven daar na echt absoluut verder slopen maat want dan ben je gewoon nog niet van mij af.. en je moet dit niet zien als een dreigement.. maar ik verzeker je dat het zelf ook niet goed gaat komen met je zelf als je zo tegenover andere bent.
kan me niet schelen.. jaar of 16 / 18 intereseert me geen reet.
maar je zal toch zelf een beetje respect moeten tonen naar mensen die je amper kent..
"ik graaf die hond uit zijn graf en neuk ik hem verder kapot" en nog meer van dat soort grappen wat ik allemaal wel niet las.
misselijk figuur dat je dr rondloopt..
leer eens met je verstand om te gaan man nietsnutje.
zukke grote praat en niks uitvoeren. dat soort figuren komen nou elke keer op de dutch topics.
en lopen dan op deze manier de boel te jennen om dat ze niks beters te doen hebben..
dat gaat gewoon echt helemaal nergens over man..
als je opa overleid dan schreeuwen we toch ook niet van de daken.JIPPIE KAY YAY weer een ouwe dood

gaat wel een beetje ver.
mja ik wardeer deze gozer heel wat respect en vooral voor die hond.
zukke dingen kunnen nou eenmaal gebeuren en dat kunnen we niet omdraaien.
najah ik denk dat ik zover wel klaar ben met mijn gebeuren..
jullie mafkezen kennen het gevoel totaal niet als er zoiets van je afgenomen word !
grtz. Angerfist (Nederland) from d2