Quote (Wuben[NM] @ Thu, Dec 13 2007, 02:11pm)
Echte mannen zoeken hun grenzen af en overschrijden die soms. Vijf keer in mijn geval.
Een warm krijg je wanneer jij je niet aan de forum regels hebt gehouden.
Deze regels gelden voor iedere gebruiker, en staan vast.
Het is dus niet logisch dat je "opzoek gaat" naar je grens.
Want die word door jsp zelf al aangegeven...
Dus echte man,
ik zie het eerder als iemand die niet goed met gezag en regels kan omgaan, ipv een man...
je zult waarschijnlijk in het dagelijks leven ook nooit een verantwoordelijke baan krijgen..