d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Zonder Warn Hoor Je Er Niet Bij > Discuss + Vote
1239Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 19,206
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Dec 13 2007 06:44am
Hallo,

het lijkt wel steeds vaker voor te komen:
mensen die het leuk vinden om warn te krijgen.
Soms vragen ze het gewoon letterlijk in een topic.

Mag ik vragen wat hier het nut van is?

oja en vote ook even
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 13 2007 07:02am
Niet het doel, maar de reis is wat telt!
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 13 2007 07:11am
Echte mannen zoeken hun grenzen af en overschrijden die soms. Vijf keer in mijn geval.
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Dec 13 2007 07:28am
Kan me weinig schelen, maar sommige traders kijken naar je warn. happy.gif
Member
Posts: 19,206
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Dec 13 2007 07:34am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Dec 13 2007, 02:11pm)
Echte mannen zoeken hun grenzen af en overschrijden die soms. Vijf keer in mijn geval.


Een warm krijg je wanneer jij je niet aan de forum regels hebt gehouden.
Deze regels gelden voor iedere gebruiker, en staan vast.

Het is dus niet logisch dat je "opzoek gaat" naar je grens.
Want die word door jsp zelf al aangegeven...

Dus echte man,
ik zie het eerder als iemand die niet goed met gezag en regels kan omgaan, ipv een man...
je zult waarschijnlijk in het dagelijks leven ook nooit een verantwoordelijke baan krijgen..
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 13 2007 07:48am
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, Dec 13 2007, 02:34pm)
Een warm krijg je wanneer jij je niet aan de forum regels hebt gehouden.
Deze regels gelden voor iedere gebruiker, en staan vast.

Het is dus niet logisch dat je "opzoek gaat" naar je grens.
Want die word door jsp zelf al aangegeven...

Dus echte man,
ik zie het eerder als iemand die niet goed met gezag en regels kan omgaan, ipv een man...
je zult waarschijnlijk in het dagelijks leven ook nooit een verantwoordelijke baan krijgen..


Fout, de grenzen hangen af van de moderators niet van jsp
bekijk jsp maar als richtlijn
Dad warnde voor het minste terwijl andere mods toleranter zijn en gewoon verbaal waarschuwen
icon_pointr.gif hoe ver kan je gaan?!
E: waar is de "het kan me geen reet schelen" optie?

This post was edited by Demonsangel on Dec 13 2007 07:49am
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 13 2007 07:48am
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, 13 Dec 2007, 15:34)
Een warm krijg je wanneer jij je niet aan de forum regels hebt gehouden.
Deze regels gelden voor iedere gebruiker, en staan vast.

Het is dus niet logisch dat je "opzoek gaat" naar je grens.
Want die word door jsp zelf al aangegeven...

Dus echte man,
ik zie het eerder als iemand die niet goed met gezag en regels kan omgaan, ipv een man...
je zult waarschijnlijk in het dagelijks leven ook nooit een verantwoordelijke baan krijgen..
HAHAHAHAHAHAAA

Goedzo, aapje!
Member
Posts: 19,206
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Dec 13 2007 07:53am
Quote (Demonsangel @ Thu, Dec 13 2007, 02:48pm)
Fout, de grenzen hangen af van de moderators niet van jsp
bekijk jsp maar als richtlijn
Dad warnde voor het minste terwijl andere mods toleranter zijn en gewoon verbaal waarschuwen
icon_pointr.gif hoe ver kan je gaan?!
E: waar is de "het kan me geen reet schelen" optie?


Fout,

de grenzen zijn gesteld.
Wanneer je daar niet aan houd, heb je kans op warn.
Het is natuurlijk aan de moderator of hij dat dan ook zal doen.
Maar je bent een overtreding begaan, en dus hoor je warn te krijgen.

Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 13 2007 07:54am
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, Dec 13 2007, 02:53pm)
Fout,

de grenzen zijn gesteld.
Wanneer je daar niet aan houd, heb je kans op warn.
Het is natuurlijk aan de moderator of hij dat dan ook zal doen.
Maar je bent een overtreding begaan, en dus hoor je warn te krijgen.


SEUT
je spreekt ejzelf gewoon tegen

en ga ergens anders zagen voor je TT
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
Dec 13 2007 07:59am
1 x warn gehad in begin toen ik starte op d2jsp van dad en was een mistake 2 dagen later was tie al weer removed daarna nooit meer

probeer allemaal minder te spammen dan krijg je geen warns ook beter voor jezelf en d2jsp communitie wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1239Next
Closed New Topic New Poll