Quote (TheRaven @ Wed, Feb 8 2006, 10:31am)
2 weken voor een tv set?
ik zou the siege, changing lanes, mercury rising, chain reaction, alle matrix films, alle star wars fims, alle marvel films behalf electra (die was echt vreselijk), en, als je het kan, het hele family guy seasons 1-2 en de movie ook kijken.
Na twee weken zullen de de oog doctors een operatie op jou retina moeten doen

gl and hf (hopelijk zal de operatie goed gaan)
Heb the siege net gekeken, starwars trekt me niet, welke marvel films zijn er nog meer behalve, xmen 1-2, spiderman 1-2, daredevil en catwoman?

Had Electra zelf ook al gezien, maar vond em idd nie zo boeiend
chain reaction klinkt wel goed

en k hoop zelf ook wel dat de operatie goed gaat

( kan weinig fout gaan volgens het voorlichtingsboekje ) is geen zware operatie ofzow, is alleen een kijk operatie, en zal veel thuis zitten omdat ik niet/amper kan lopen de 1e paar weken

Quote (xxrey-apoxx @ Wed, Feb 8 2006, 11:10am)
wat dacht je van lezen? of puzzlen of gezellig met je vrouwtje op bed liggen wel 2 weken is wel erg lang daarvoor hihihi maar goede film is band of brothers mijn pa heeft tie seri op dvd is toch 12 uur film of als je van fantasie houd is harry potter cyclus wel erg leuk of lord of de rings erg lange films en 2 weken zijn zo voorbij ik kan het weten na rug operatie en 7 weken in ziekenhuis lol wel gl en je komt er wel
heb bijna alle goeie boeken al x gelezen, hp ( nl en eng ) k haat puzzlen, en gezelig met het vrouwtje op bed liggen gaat ook nie

( single )
Band of brothers is wel goed idee idd, hp en lotr allemaal al tig x gezien
thnx alvast

Quote (ragnaroks @ Wed, Feb 8 2006, 12:00 pm)
Ik zou wat anime series downloade best wel cool jammer over je knie was gebeurt daarmee?
overbelast geweest en toch doorgegaan met sporten, nu is ie zwaar overbelast. De dokter zei dat ie ook iets hoorde kraken en verw8 losse stukjes kraakbeen te vinden bij de kijkoperatie.
Quote (sK_Kabouter @ Wed, Feb 8 2006, 12:41 pm)
The OC seizoen 1,2,3
das wel goed idee, had toevallig 1 x gezien op tv en zag er best grappig uit.
thnx iedereen alvast!